Graduointikoulutukset

Yleistä graduointikoulutuksista:

Graduointikoulutuksen sisältöjä ollaan päivittämässä ja syksyn 2020 ensimmäisessä koulutuksessa Turussa testataan uutta toimintamallia. Turun koulutukseen voivat osallistua sekä vanhat että uudet graduoijat, mutta koulutettavat voidaan jakaa eri ryhmiin osaamistason mukaisesti.

Jatkossa graduontikoulutuksia järjestetään kahtena erilaisena versiona. Toinen koulutuksista on graduoijan peruskurssi, joka on tarkoitettu uusille graduoijille, joilla ei ole aiempaa kokemusta graduointien järjestämisestä. Toinen koulutuksista on jatkokoulutus, joka on tarkoitettu uusintakoulutukseksi niille, joilla on aiempaa kokemusta graduoinneista, mutta joiden graduointioikeus pitää koulutuksen kautta päivittää. Koulutuksia järjestetään vuorotellen dan-graduointien yhteydessä.

Graduointikoulutuksiin kuuluu ennakkotehtävä, joka lähetetään koulutukseen ilmoittautuneille osallistujille.

Graduointioikeuksien ylläpitämiseksi tulee käydä vähintään kolmen vuoden välein joku seuraavista koulutuksista: graduointikoulutus, Judoliiton järjestämä nage-no-kata -koulutus tai Judoliiton järjestämä seuravalmentajien tekniikkakoulutus. Vähintään yhdeksän vuoden välein tulee kuitenkin osallistua varsinaiseen graduointikoulutukseen.

Seuraavat graduointikoulutukset:

26.9.2020, Turku: Yleinen graduointikoulutus (graduoijan peruskurssi) (HUOM! MUUTTUNUT PÄIVÄMÄÄRÄ!)

Koulutus alkaa klo 11 vyökokeiden seuraamisella. Koulutus päättyy klo 18 mennessä.

Ilmoittautumislinkki graduointikoulutuksiin avataan Suomisporttiin viimeistään neljä viikkoa ennen graduointikoulutusta. Viikkoa ennen koulutusta lähetetään ennakkomateriaalit ilmoittautuneille.

12.12.2020, Kajaani

Kajaanin judokerhon sali, Vienankatu 5