Graduointikoulutukset

Yleistä graduointikoulutuksista:

Graduointikoulutuksen sisältöjä ollaan päivittämässä, mutta kevään 2020 koulutus järjestetään vielä vanhalla mallilla. Graduointikoulutuksiin kuuluu ennakkotehtävä, joka lähetetään koulutukseen ilmoittautuneille osallistujille.

Syksystä 2020 alkaen graduontikoulutuksia järjestetään kahtena erilaisena versiona. Toinen koulutuksista on graduoijan peruskurssi, joka on tarkoitettu uusille graduoijille, joilla ei ole aiempaa kokemusta graduointien järjestämisestä. Toinen koulutuksista on jatkokoulutus, joka on tarkoitettu uusintakoulutukseksi niille, joilla on aiempaa kokemusta graduoinneista, mutta joiden graduointioikeus pitää koulutuksen kautta päivittää. Koulutuksia järjestetään vuorotellen dan-graduointien yhteydessä.

Graduointioikeuksien ylläpitämiseksi tulee käydä vähintään kolmen vuoden välein joku seuraavista koulutuksista: graduointikoulutus, Judoliiton järjestämä nage-no-kata -koulutus tai Judoliiton järjestämä seuravalmentajien tekniikkakoulutus. Vähintään yhdeksän vuoden välein tulee kuitenkin osallistua varsinaiseen graduointikoulutukseen.

Seuraavat graduointikoulutukset:

28.3.2020 Turku: Yleinen graduointikoulutus

TURUN KOULUTUS PERUTTU KORONAVIRUKSEN LEVIÄMISEN EHKÄISEMISEKSI JUDOTOIMINNASSA

29.8.2020, Etelä-Suomi: Graduoijan peruskurssi

Koulutus alkaa klo 11 vyökokeiden seuraamisella. Koulutus päättyy klo 18 mennessä.

Ilmoittautumislinkki graduointikoulutuksiin avataan Suomisporttiin neljä viikkoa ennen graduointikoulutusta. Viikkoa ennen koulutusta lähetetään ennakkomateriaalit ilmoittautuneille.

12.12.2020, Kajaani: Graduoijan jatkokoulutus

Kajaanin judokerhon sali, Vienankatu 5