Dan-hakemus

Dan-hakemukseen johtava linkki ilmestyy hakuajaksi tälle välilehdelle. Hakulomake on seuraavan kerran auki 1.2.-8.3.2021 Järvenpäässä pidettävään vyökokeeseen. Dan-hakemus suljetaan aina hakuajan päättyttyä ja avataan uudelleen hakuajan jälkeisen vyökokeen jälkeen.

Voit täyttää hakemuksen jo ennakolta, vaikka et osallistuisi heti seuraavaan vyökokeeseen. Varmista kuitenkin, että oma minimiaikasi täyttyy seuraavaan vyökoepäivään mennessä. Oman minimiaikasi voit tarkistaa graduontisäänöistä (1.9.2020): https://www.judoliitto.fi/site/assets/files/7049/judo-graduointisaannot-2020_julkaisuversio.pdf

Dan-hakemus muistuttaa tapahtumailmoittautumista, mutta älä anna sen häiritä täyttämistäsi. Mikäli hakemuksesi hyväksytään, vyökokeeseen tulee ilmoittautua vielä erikseen.

Tutustu ennen hakemuksen täyttämistä hakuohjeisiin (Hakuohjeet vyökokeeseen), jotta hakemuksesi jättäminen ja käsittely sujuu ongelmitta.