Osallistuminen EM- ja MM-kilpailuihin

Veteraanien EM- ja MM-kisoihin osallistuvan Suomalaisen judokan on täytettävä seuraavat vaatimukset:

• hänen täytyy täyttää ko kilpailuvuonna vähintään 30 vuotta
  • hänellä täytyy olla judossa vähintään ruskea vyö (1 Kyu)
  • hän on Suomalaisen judoseuran jäsen
  • hänellä on ko kilpailun ajankohtana voimassa oleva Suomen Judoliiton lisenssi
  • hänellä on voimassa oleva IJF Veteran Card ja hänen henkilötiedot ovat Judobase-rekisterissä. Myös hänen coachilla on voimassa oleva IJF-kortti.
  • hän ei ole ollut minkään maan edustajana missään kansainvälisessä kilpailussa (veteraanikilpailuja lukuunottamatta) ko kilpailua edeltäneen 12 kk ajanjakson aikana.
  • Kisoihin ilmoitettavien judokoiden on, mielekkään ja turvallisen osallistumisen varmistamiseksi, täytynyt otella vähintään kolme ottelua virallisissa judokilpailuissa ko kilpailua edeltäneen 12 kk ajanjakson aikana. Valmistava kilpailu saa olla kotimainen tai ulkomainen, vetraani- tai yleisen sarjan kilpailu. Edellisen vuoden arvokisoissa voitoilla otetut mitalit katsotaan myös riittäväksi näytöksi seuraaviin arvokisoihin.

Veteraanijudon vastuuhenkilö, Tom Pahlman, kokoaa veteraanien EM- ja MM-kisoihin osallistuvan joukkueen. Jos olet kiinnostunut osallistumaan veteraanien EM- tai MM-kisoihin, ole yhteydessä veteraanijudon vastuuhenkilöön.

Vuoden 2020 Veteraanien Judon EM-kisat on siirretty syksylle. Alkuperäinen kilpailuohjelma/kutsu on tämän sivun liitetiedoistoissa. Tavoitteena on että osallistumme myös joukkuekilpailun sarjaan TFM40 (naiset ja miehet 40-49 vuotta).

Vuoden 2020 Veteraanien Judon MM-kisat on siirretty vuodelle 2020 ja ne pidetään Krakovassa, Puolassa.

Ladattavat tiedostot: