Valmentajakoulutus

Varalan Urheiluopisto, Judoliitto ja Nyrkkeilylitto ovat ideoineet yhteisen koulutuksen fyysisessä harjoittelussa kehittymiseen, jonne urheilija ja valmentaja tulevat yhdessä oppimaan uutta, vaihtamaan ideoita ja kasvamaan omassa roolissaan.

Paikka: Varalan urheiluopisto, Tampere

Koulutuksen ajankohta:  15.-16.11.2014 ja 13.-14.12.2014. Koulutukseen kuuluu siis kaksi lähijaksoviikonloppua. Viikonloput muodostavat kokonaisuuden, eikä koulutukseen voi osallistua yksittäiseen viikonloppuun.

Urheilija tulee koulutukseen yhdessä valmentajansa kanssa. Viikonloppujen aikana harjoitellaan voima-, kestävyys-, nopeus- ja liikkuvuusominaisuuksia. Koulutus sopii valmentajille ja urheilijoille, jotka ovat kiinnostuneita fyysisten ominaisuuksien kehittämisestä. Urheilijan minimi-ikä koulutukseen on 14 vuotta.

Ilmoittautumiset 1.11.2014 mennessä alla olevalla lomakkeella. Kaikki lajit ilmoittautuvat saman lomakkeen kautta.

Koulutuksen hinta on 250 euroa/henkilö sisältäen opetuksen, materiaalin, majoituksen ja ruokailut molempina koulutusviikonloppuina. Varalan urheiluopisto laskuttaa koulutuksen suoraan osallistujilta. Koulutukselle ei ole erillistä hintaa ilman majoitusta.

Jos sinulla on kysyttävää koulutuksesta, ota yhteyttä snl.laine@kolumbus.fi

Esite koulutuksesta liitteenä.

Peruutusehdot:

Mikäli osallistuminen peruutetaan 7 - 1 vrk ennen ensimmäistä lähijaksoa, peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruutuksesta tulee aina ilmoittaa. Yksittäisten lähijaksojen poissaoloista ei makseta hyvitystä.

Koulutuksen osallistujalistan ja koulutuksessa otettujen kuvien julkaiseminen internetissä ja muussa mediassa: Jokainen koulutukseen ilmoittautunut henkilö antaa suostumuksensa seuraaviin asioihin:
- Koulutuksen järjestäjä saa halutessaan julkaista koulutuksen osallistujalistan internetissä.
- Koulutuksen järjestäjä saa halutessaan lähettää koulutukseen osallistuvien yhteystiedot muille koulutukseen osallistuville.

Koulutuksesta otettuja kuvia saa julkaista lajiliittojen internetsivuilla sekä sosiaalisessa mediassa ja tiedotusvälineiden internetsivuilla ja liikuntaan ja urheiluun liittyvillä internetsivuilla.

Lomaketta ei löytynyt

Ladattavat tiedostot: