Vuosi-ilmoitus 2019 (jätettävä viimeistään 31.1.2020)

Vuosi-ilmoitusten jättämisaika on käsillä. Vuosi-ilmoituslomakkeella varmistetaan mutkaton yhteistyö liiton kanssa. Asiakirja on myös erittäin tärkeä dokumentti koskien vuosikokousten äänimääriä. Lomakkeen kysymykset pohjautuvat Opetus- ja kulttuuriministeriön haku- ja raportointivaatimuksiin sekä Judoliiton omiin tarpeisiin. Lomakkeeseen on myös lisätty kysymys seuran valtuuttamista graduoijista vuodelle 2020.

Vuosi-ilmoituslomake 2019 toiminnasta

Judoliiton hallituksen päätöksen mukaisesti liiton jäsenseuran tulee täyttää ja palauttaa vuosi-ilmoituslomake 2019 viimeistään 31.1.2020 klo 24:00.
Judoliiton sääntöjen mukaan:
6§: Liitto kerää tietoja jäsenseurojen toiminnasta vuosittain vuosi-ilmoituksella. Vuosi-ilmoituksessa kysytään jäsenseuran yhteystiedot sekä muita Liiton toiminnan kehittämisen kannalta tärkeitä tietoja, joista päättää Liiton hallitus. Jäsenseuralla on velvollisuus palauttaa vuosi-ilmoitus Liittoon hallituksen päättämään määräaikaan mennessä.
8§: Jäsenseuralla, joka ei ole määräpäivään mennessä palauttanut vuosi-ilmoituslomaketta, on vuosikokouksissa yksi ääni.

Vuoden 2020 seuran valtuuttamat graduoijat

Lomakkeella kysytään myös seuran valtuuttamien seura- ja kurssigraduoijien nimet vuosittain.  Henkilön graduoijaoikeus on voimassa, kun valtuutuksen lisäksi jäsenyys on voimassa oleva ja graduointikoulutus on suoritettu 2017 tai myöhemmin. Tarkemmin graduointioikeuksista tästä linkistä.

Seuran laskutusosoite Jos seuranne laskutusosoitteeseen on tullut tai tulee muutoksia, tulee se ilmoittaa erikseen toimisto at judoliitto.fi sähköpostiin.
Seuranne yhteystiedot Judoliiton kotisivuilla päivitetään Yhdistystieto -palvelun kautta. Lue ohje klikkaamalla tästä. Muistathan päivittää seuran tiedot myös Yhdistysrekisteriin.

Lomakkeen vastaukset eivät välity lähettäjälle. Mikäli haluat vastaukset itsellesi talteen, muistathan ottaa esim- kuvakaappaukset.