Vuosi-ilmoitus 2016 (jätettävä 31.1.2017 mennessä)

Vuosi-ilmoitusten lähettäminen koittaa jälleen. Vuosi-ilmoituslomakkeella varmistetaan mutkaton yhteistyö liiton kanssa. Asiakirja on myös erittäin tärkeä dokumentti koskien vuosikokousten äänimääriä. Lomake on muuttunut aikaisemmista vuosista johtuen Opetus- ja kulttuuriministeriön haku- ja raportointivaatimuksista. Lomakkeeseen on myös lisätty kysymys seuran valtuuttamista graduoijista vuodelle 2017.

Vuosi-ilmoituslomake 2016 toiminnasta

Judoliiton hallituksen päätöksen mukaisesti liiton jäsenseuran tulee täyttää ja palauttaa alla oleva vuosi-ilmoituslomake viimeistään 31.1.2017 klo 24:00.

Judoliiton sääntöjen (7 §) mukaan jäsenseuralla, joka ei ole määräpäivään mennessä palauttanut vuosi-ilmoituslomaketta, on vuosikokouksissa yksi ääni.

Huomio: Päivitä seuran puheenjohtajan, passisihteerin ja muisten vastaavien tehtävänimikkeet myös Sporttirekisteriin. Tehtävätiedot eivät päivity Sporttirekisteriin tämän ilmoituksen kautta. Sporttirekisterin seurakäyttäjän ohjeet klikkaamalla tästä

Huomio: Jos seuran laskutusosoite muuttuu vuoden aikana, lähetä siitä erikseen ilmoitus liiton toimiston sähköpostiin.

Huomio: Seuran yhteystiedot Judoliiton kotisivuilla päivitetään Yhdistystieto -palvelun kautta. Lue ohje klikkaamalla tästä. Muistathan päivittää seuran tiedot myös Yhdistysrekisteriin.

Vuoden 2017 seuran valtuuttamat graduoijat

Lomakkeella kysytään nyt myös seuran valtuuttamien seura- ja kurssigraduoijien nimet vuosittain. Tämä korvaa seurojen graduoitsijaoikeuksien ilmoituslomakkeen. Ilmoitusta ei tehdä enää Dan-Kollegiolle. Henkilön graduoijaoikeus on voimassa, kun ilmoituksen lisäksi graduointikoulutus on suoritettu 2014 tai myöhemmin.

Suosittelemme käyttämään uusinta Google Chrome selainta.
Onnistuneen lomakkeen lähtyksen jälkeen ruutuun tulee ilmoitus 'Kiitos, lomake on lähetetty' ja kopio ilmoituksesta tulee myös ilmoittajan sähköpostiin.