Vielä kuukausi aikaa tehdä rahaa seuralle

Jääkiekon MM-kisojen kaikille lajeille tarkoitettua seuramyyntikampanjaa on päätetty jatkaa kentältä saadun palautteen perusteella. Kampanja jatkuu nyt 16.5. saakka. Tartu mahdollisuuteen!

Näin helppoa varainhankintamahdollisuutta ei kannata ohittaa - markkinoimalla MM-kisalippuja muihin kuin Suomen otteluihin urheiluseurat voivat ansaita merkittäviä lisätuloja, 39 euron arvoisesta lipusta seuran/joukkueen provisio on 19 euroa.

-          Seuran/joukkueen roolina on levittää tietoa ja ohjata omia kannattajiaan ja jäseniään ostamaan pääsylippuja muihin kuin Suomen peleihin osoitteessa www.lippu.fi/seuramyynti

o   Tärkeää on, että ostovaiheessa kirjataan kohtaan YRITYS sen seuran ja kohtaan OSASTO sen joukkueen nimi jota halutaan tukea, näin tulot osataan kohdistaa oikeaan osoitteeseen

o   Poiketen aiemmista tiedoista, kampanja jatkuu 16.5. asti

-          MM-kisaorganisaatio maksaa tulot kesän 2013 aikana

Tarkemmat tiedot kampanjasta, lipuista maksettavista provisioista ja käytännön ohjeet seuramyynnistä löytyvät oheisesta liitteestä (MM2013 seuramyynti.pdf).

Toivomme, että viesti seurakampanja tavoittaa suomalaisen urheilukentän mahdollisemman laajasti ja näin seurat ja joukkueet lajista riippumatta saavat tasavertaisen mahdollisuuden hankkia lisätuloja suoraan ruohonjuuritoimintaan.

Kukin seura voi parhaaksi katsomallaan tavalla nostaa kampanjaa esille omien joukkueidensa, jäsentensä ja sidosryhmiensä keskuudessa. Käytännössä siis tietoa ja kampanjalinkkiä voi levittää potentiaalisille tukijoille verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa sekä muiden viestintäkanavien kautta. Liitteenä on myös seuroille tarkoitettu flyer, jonka voi tulostaa jaettavaksi – flyeriin voi muistutukseksi täyttää oman seuran ja joukkueen tiedot, eli kohteen jolle tuki halutaan osoitettavan.

Kampanja jatkuu 16.5. saakka, joten seuroilla on aikaa toimia reilun kuukauden verran.

Yhteistyöterveisin,

2013 Jääkiekon MM-kisat & Suomen Jääkiekkoliitto