Varmista seurassasi laatuosaaminen valmennuksen ja ohjaamisen perusteissa

Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen ensimmäinen Judon perusteet (JP) -koulutus kuuluu jokaisen judokan perustietoihin. JP -koulutus tulee käydä ennen oranssin vyön koetta. JP -koulutusta on mahdollista totuttaa myös omassa seurassa ja näin luoda hyvä oppimispolku jokaiselle judokalle. Sinä judoka, joka haluat olla mukana yhteisessä judokan urapolun rakentamisessa, kouluta itsesi seurakouluttajaksi. Varmista perusosaaminen myös fyysisen valmennuksen perusteissa.

Seurakouluttajakoulutus  järjestetään 21.-22.4. Varalassa. Koulutuksen käyneellä henkilöllä on oikeus kouluttaa omassa seurassaan Judon perusteet -koulutusta. Koulutuksen järjestämisellä seuralla on madollisuus myös ansaita euroja oman toimintansa kehittämiseen. Koulutuksen materiaalimaksu on Judoliitolle 20 €. Seura voi hinnoitella koulutuksen 20 – 60 € oman tilanteensa mukaan.  Kutsun löydät täältä.

Huomioi ohjaajana ja valmentajana, että sinulla on fyysisen valmennuksen perustiedot hallussa. Valmentajan osaaminen kehittyy valmennuksen päivittäisessä toimintaympäristössä koulutuksen tukiessa tätä. Judokan urapolun lähtökohtana on lasten ja nuorten laadukas ja monipuolinen ohjaaminen ja valmentaminen. Judoliitto järjestää Fyysinen valmennus (2. taso 50 h) koulutuksen, joka tulee olla käytynä kaikilla, jotka ohjaavat laadukasta judoa! Opettajan tulee tietää fyysisten ominaisuuksien perusasiat. Ilmoittaudu koulutukseen 27. - 29.4. ja 26. – 27.5.2012. Kutsun löydät täältä.

Seurakouluttajakoulutus ilmoittautuminen päättyy 4.4.2012. Ilmoittaudu!

Fyysinen valmennus (50h) ilmoittautuminen päättyy 11.4.2012. Ilmoittaudu!

Tervetuloa hyvään seruaan!