Varainhankintamahdollisuus urheiluseuroille ja -joukkueille lajista riippumatta

Suomen Jääkiekkoliitto tarjoaa suomalaisille urheiluseuroille lajista riippumatta ainutlaatuisen varainhankintamahdollisuuden. Tarttumalla tilaisuuteen maalis-huhtikuun aikana seurat voivat ansaita rahaa ja samalla tarjota toiminnassa mukana oleville mahdollisuuden päästä osaksi jääkiekon MM-kotikisoja!

Myymällä pääsylippuja MM-kisojen muihin kuin Suomen otteluihin, urheiluseurat lajista riippumatta voivat kerätä huomattavia summia rahaa omaan toimintaansa. Esimerkiksi 39 euron hintaisesta lipusta seura saa 19€ ja MM-kisaorganisaatio 20€. Sata myytyä lippua tarkoittaa näin seuralle 1.900€ ja tuhat lippua 19.000€ lisätuloja.

Varainhankinnan lisäksi Suomen Jääkiekkoliitto haluaa kampanjan kautta lisätä suomalaisen urheilukentän yhteisöllisyyttä ja laajentaa urheilukulttuuria. Siinä missä tänä keväänä toivottavasti näemme muiden lajien harrastajia paikan päällä jääkiekon MM-kisoissa, voivat muut lajit saada vastaavilla kampanjoilla lisää yleisöä omiin tapahtumiinsa tulevaisuudessa. Suomalainen urheilukenttä tarvitsee uusia toimintamalleja ja lajirajat rikkovaa yhteistyötä - Jääkiekon MM-kisat tarjoaa loistavan mahdollisuuden konkreettisiin toimenpiteisiin tavalla, joka hyödyttää koko kenttää.

Lue Jääkiekkoliiton koko viesti liitetiedostoista.

Ladattavat tiedostot: