Kuva: Sami Erjansalo

Valko- ja keltavöisille avoin harjoituspäivä 31.10. Pajulahdessa

Judoliitto järjestää yhteisen harjoituspäivän judokoille, joilla on valkoinen tai keltainen vyö. Harjoituspäivä toteutetaan maailman judopäivän (28.10.) hengessä.

Harjoituspäivä on iloisen ilmapiirin tapahtuma, jossa pääsee tekemään hauskoja harjoitteita ja tutustuu muiden seurojen harrastajiin. Tervetuloa kokemaan judoyhteisön lämminhenkinen harjoituskulttuuri.

Harjoituspäivä on suunnattu noin 8-12-vuotiaille judokoille, jotka ovat harrastuksen alussa ja esim. seurassaan peruskurssilla.

Harjoituspäivän valmentaja Ruslan Pinhasov pitää judoharjoitukset Pajulahdessa Nikulan tatamilla klo 11:00 - 12:30 ja 14:30-16:00. Harjoitusten välissä on mahdollisuus ostaa lounasruokailu. Judokat, huoltajat ja seuravalmentajat voivat ostaa lounaan ravintolan kassalta.

Harjoituspäivän hinta on 10 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen ma 26.10. mennessä.

Seuran peruskurssien ohjaajat ja aloittelevat valmentajat ovat tervetulleita päivään, joko apuvalmentajiksi tai seuraamaan harjoituksia. Valmentajien ja ohjaajien ei tarvitse maksaa osallistumismaksua, mutta toivomme ilmoittautumista. Katso linkin lisätiedoista ohje, miten toimia, jotta hinta nollaantuu.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen.

Koulutus- ja nuorisopäällikön sijainen