Uusi vuosi tuo haasteita sääntöjen suhteen!

Tervehdys Judotuomarit!

Uusi vuosi alkaa mielenkiintoisissa merkeissä. Uudet säännöt asettavat meille haasteen ja suuren vastuun (hansoku make vai ei mitään?). Olettehan jo sääntöihin tutustuneet Judoliiton sivujen linkin kautta? Jos ette ole vielä niihin tutustuneet niin jokaisen velvollisuus on niihin tutustua ennen ensimmäistä kisaansa niin noiden videoklippien kuin dojolla harjoitustuomarointien merkeissä.

Pidämme toki koulutuksia kevätkauden kisojen aamuisen tuomaripalaverin yhteydessä. Ensimmäinen koulutus on Lahdessa 16.1. klo 9 alkaen. Toinen pidetään klo 8.30 alkaen Ice Powerin yhteydessä Tampereella. Seuraavat koulutukset pidetään Kalajoella Sani Fani shiaissa 6.2., Helsingissä Finn Dai shiaissa 7.2., Savonlinnassa Samurai Cup II / Shikata Shiaissa 20.2. ja Kuopiossa 6.3. Myös Etelä-Suomen mestaruuskisojen yhteydessä 6.-7.3. on koulutusta tuomareille. Nuorten SM:iin valittujen tuomareiden pitää käydä koulutus ennen ko. kisaa.

Vuosittaiseen tapaan on teillä mahdollisuus lähteä ulkomaille tuomaroimaan judoliiton matkustusstipendin turvin. Matkustustpidendikisat julkistetaan tarkistuksen jälkeen pikapuoliin.

Aiemin tällä sivulla julkaistu lista oli valitettavasti virheellinen ja sen on sen takia poistettu. Tuomareiden sähköpostijakelulistalla nähty lista oli myös virheellinen. Pahoittelemme asiaa.

Mukavaa vuoden alkua
Tuomarikomissio