Urheilukortin infokirje

Toukokuussa lanseerattu Suomen Urheilukortti on saanut nopeassa ajassa kymmeniä seuroja ja lajiliittoja hankkeen taakse. Myös lajikirjo on suuri, sillä mukaan on lähtenyt lukuisten lajien seuroja.

Tähän päivään mennessä jo kymmenet seurat ja useat lajiliitot ovat tulleet mukaan Urheilukortti -yhteistyöhön. Niiden ohella mm. Urheilumuseo, Liikuntakeskus Pajulahti ja Paralympiakomitea sekä Fysioline Fressi Oy, joka tuli Urheilukortin pääyhteistyökumppaniksi. Päivittäin allekirjoitetaan lisää sopimuksia.

Sopimuksen jo tehneet lajiliitot, seurat ja muut yhteistyökumppanit julkistetaan oheisella mediatiedotteella huomenna tiistaina 29.6. klo 14.00, jolloin tiedote on myös julkaisuvapaa. Voitte lähettää tällöin tiedotteen omille sidosryhmillenne. Mukaan tulleet seurat, lajiliitot ja muut urheilukumppanit ovat myös nähtävillä samaan aikaan Urheilukortin nettisivuilla urheilukortti.fi.

Seuraava tiedotusajankohta on elokuun puolenvälin jälkeen ennen Urheilukortin lanseeraamista. Ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Lue lisää alla olevista tiedotteita

Ladattavat tiedostot: