Urheilijasta valmentajaksi - koulutus käynnistyy - hae oppiin

Maajoukkuetason urheilija on urheilijana käynyt läpi “lajikorkeakoulun”. Hänelle kertyneen tieto-taidon hyödyntäminen on monella tavalla arvokasta urheilijalle itselleen, lajille ja koko suomalaiselle urheilulle.

Urheilijasta valmentajaksi (URVA) -koulutus on syntynyt tarpeeseen kouluttaa uransa huipputasolla lopettaneita urheilijoita valmentajiksi – tai ainakin luoda heille koulutuksen avulla valmentamisen perusta. Koulutusaika räätälöidään yhdessä lajiliittojen kanssa kullekin koulutettavalle yksilölliseksi.

SEURAAVA KOULUTUS KÄYNNISTYY MARRASKUUSSA 2011

Koulutuksen toteuttavat yhdessä

Suomen Valmentajat ja Suomen Urheiluopisto.

Järjestyksessään 3. URVA-koulutuksen lähijaksot Vierumäellä ovat:

1. LÄHIJAKSO 11.-13.11.2011

oman uran analysointi, oppiminen ja opettaminen, valmentaminen Suomessa, oman uran suunnittelu, lajitehtävien käynnistäminen, omien lajien valmennuksen esittelyjä, kokemuksesta oppiminen

2. LÄHIJAKSO 24.-26.2.2012

harjoittelun fysiologia ja biomekaniikka, harjoittelun ohjelmointi, harjoittelun tukitoimet, omien lajien valmennuksen esittelyjä, lajitehtävien tarkistaminen

3. LÄHIJAKSO 27.-29.4.2012

lajitehtävien purku, osaamisen osoittaminen, omien lajien valmennuksen esittelyjä, oman valmennusfilosofian puolustaminen, valmentajuuden syventäminen, loppuseminaari.

Vapaamuotoiset hakemukset koulutukseen tulee jättää 15.10.2011 mennessä.

Hakemukset ja lisätietoja:

• Erik Piispa
  • Kehityspäällikkö
  • Suomen Valmentajat ry
  • erik.piispa@suomenvalmentajat.fi
  • 045-638 4772

Tieotjesi päivittämsien jälkeen hakeudu Judoliiton valmentajakoulutuksiin ja siitä edelleen ammattivalmentajatutkintoa suorittamaan.

Lue lisää!

Esitteen löydät liitteestä.