Urheilija, hae akatemiaan!

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemia Urhea on tarkoitettu kansainvälisellä tasolla oleville ja sinne pyrkiville urheilijoille sekä kaikille niille tahoille ja henkilöille, jotka ovat halukkaita auttamaan urheilijoita kohti koulutus- kuin urheilu-uran tavoitteita. Urhean jäsenille tarjotut tukipalvelut ovat urheilijoiden ja valmentajien käytössä...

Urheilija, hae akatemiaan!

Pääkaupunki seudun urheiluakatemia Urhea on tarkoitettu kansainvälisellä tasolla oleville ja sinne pyrkiville urheilijoille sekä kaikille niille tahoille ja henkilöille, jotka ovat halukkaita auttamaan urheilijoita kohti koulutus- kuin urheilu-uran tavoitteita. Urhean jäsenille tarjotut tukipalvelut ovat urheilijoiden ja valmentajien käytössä joko maksutta tai erikseen mainitulla korvauksella; lisätietoja tukipalveluista löydät tästä.

Urheilijat hakevat Akatemiaan joko suoraan itse tai lajiliiton kautta. Hakiessasi Urhean jäsenyyttä lähetä sähköpostilla Markus Pekkolalle markus.pekkola@judoliitto.fi vapaamuotoinen hakemus, jossa ilmenevät seuraavat tiedot:

Henkilötiedot
- nimi
- syntymäaika
- laji
Urheilutiedot
- parhaat saavutukset urheilussa
- tavoitteet urheilussa
- miten tulet järjestämään päivittäisharjoittelusi
- urheiluun viikossa kuluva aika (harjoitteluun kuluva aika + muu ajankäyttö)
Opiskelutiedot
- opiskelupaikka ja koulutusohjelma
- opintoihin hyväksymisvuosi
- arvioitu opintojen valmistumisvuosi
- opintoihin viikossa kuluva aika
- valmentaja ja hänen yhteystietonsa
- lajiliiton yhteyshenkilö

Lisäksi kirjaa hakemukseen suostumuksesi nimesi julkaisemiseen kotisivuillamme akatemian urheilijat -kohdassa. Nimesi näkyminen kotisivuilla helpottaa eri toimijoittemme työtä oppilaitoksissa, lääkäriasemalla jne, kun he haluavat todeta jäsenyytesi. Tätä kautta nimesi julkaiseminen hyödyttää ennen kaikkea sinua.

Lisätietoa Urhean palveluista ja toimijoista saat osoitteesta www.urhea.fi .

Päivityksiä Urhean urheilijalistoihin tehdään syksyn 2010 aikana, joten vanhat jäsenet saavat päivityslomakkeet lähipäivien aikana sähköpostitse.

Lisätietoja asiasta markus.pekkola@judoliitto.fi tai 0405205486.

Pääkaupunkiseudun Urheiluakatemia

Mäkelänrinteen lukio