Leiri-ja kilpailutapahtumien uudet ilmoittautumisjärjestelyt

Seuraavat järjestelyt koskevat etenkin ulkomailla suuntautuvia kilpailu- ja leirimatkoja ja varsinkin aikuisten ja alle 21-vuotiaiden osalta.

Tässä alla olevat tiedot löytyvät kokonaisuudessaan täältä

1. Maajoukkueen vastuuvalmentaja ilmoittaa ryhmän kilpailusuunnitelman. (Urheilija tekee oman henkilökohtaisen kilpailusuunnitelmana, joka hyväksytetään oman ikäluokan maajoukkuevalmentajalla. Urheilijan osallistuessa maajoukkueen ohjelmasta poikkeavaan ulkomaan tapahtumaan, hän vastaa matkajärjestelyistä itse, mutta hyväksyttää matkan maajoukkuevalmentajalla).
  2. Ilmoittautuminen joukkueen suunnitelman mukaisiin kilpailuihin tulee tehdä sähköisessä järjestelmässä http://www.judoliitto.fi/olympiajoukkue/ilmoittautuminen-matkalle/ ennen etukäteen määriteltyä deadlinea.
  3. KAIKKI muut matkat hoidetaan ja varataan itse. Urheilija täyttää itse EJU:n sivuilta löytyvät tapahtumakohtaiset lomakkeet ja lähettää ne Judoliittoon. Judoliiton toimisto lähettää järjestäjille vain esitäytetyn virallisen ilmoittautumisen, majoitusvarauksen ja Judobase-rekisteröinnin.
  4. Mikäli maajoukkueen ohjelman mukaiselle matkalle osallistuva varaa omat lentonsa, on ilmoittautumisen yhteydessä täytettävä kaikki tarvittavat matkatiedot Judoliiton ilmoittautumislomakkeeseen.
  5. Maksut kaikkiin maajoukkueiden ohjelmien mukaisiin tapahtumiin hoidetaan keskitetysti Judoliiton toimistolta (esim. EJU-maksut, osallistumismaksut, majoitus- ja kuljetusmaksut, Judobase-maksut).
  6. Ne kulut, joita Judoliitolle tapahtumasta koituu, laskutetaan suoraan urheilijalta tapahtuman jälkeen.
    Peruuntuneesta matkasta Judoliitto laskuttaa tapauskohtaisesti Judoliitolle koituneet kustannukset (esimerkiksi lento- ja matkaliput, majoitus- ja ilmoittautumismaksut, joista ei ole saanut korvausta peruutuksesta huolimatta) lisättynä 40 euron peruutusmaksulla. Sairastumis- ja loukkaantumistapauksissa matkustaja voi hakea korvausta omasta matkavakuutuksestaan lääkärintodistusta vastaan niistä kuluista, jotka Judoliitto on laskuttanut.