Tikkurilan Judokat Sisu-ohjelmassa

Tikkurilan Judokat tavoittelevat Pohjola-pääpalkintoa sekä pääsyä kolmen parhaan joukkoon sekä juhlimaan Suomen Urheilugaalaan. Katso judoseuran esittely sunnuntaina 20.11. TV 2 klo 15.50. Anna äänesi Tikkurilan Judokoille, niin yhdessä varmistamme, että judon ja kamppailulajien seura pääsee kolmen parhaan joukkoon ja jopa voittaa vuoden Hyvä seura-tittelin.

Yleisöäänestysaika on 20.11.–27.11.2011. Äänestys tapahtuu osoitteessa www.suomenurheilugaala.fi. Klikkaa tästä, pääset suoraan äänestyssivulle!

Tänä vuonna vapaaehtoisuus seuratoiminnassa on erityisessä syynissä. Tätähän aktiivisuutta Tikkurilan Judokoissa löytyy. Kaikki seuran toimijat tekevät omaa vapaaehtoistyötään hymy kasvoillaan ja riemu sydämessään. Viimeisimpänä esimerkkinä Olympiakamppailutapahtuman järjestäminen yhdessä painin, nyrkkeilyn, taekwondon ja miekkailun kanssa.

Pohjola-palkinto myönnetään seuralle, jossa on aktiivista, avointa ja laadukasta toimintaa, innostava ilmapiiri sekä hyvä tekemisen meininki ja seurassa toimitaan Reilun Pelin edellyttämällä tavalla. Tänä vuonna valinnassa painotetaan erityisesti sitä, miten seurassa huomioidaan ja ylläpidetään aktiivista vapaaehtoistoimintaa.

Pohjola-palkinto Hyvälle Seuralle on tunnustuspalkinto moniarvoiselle ja laadukkaalle seuratyölle. Palkinnolla halutaan kannustaa niitä yli miljoonaa suomalaista, jotka tekevät työtä urheiluseuroissa.

Seurat ovat valikoituneet 259 hakemuksen lähettäneen seuran joukosta SLU-alueiden, SLU:n ja Pohjola-SLU johtoryhmän tekemissä arvioinneissa. Yleisö pääsee äänestämään kuudesta seurasta kolme, joista Suomen Urheilugaalan Suuri palkintoraati valitsee 10 000 euron arvoisen Pohjola-pääpalkinnon voittajan. Kaksi muuta finalistia palkitaan 2 500 euron palkinnoilla. Pohjola-pääpalkinto jaetaan Suomen Urheilugaalassa 16.1.2012.