TehoTiimin maanantain ryhmän TehoViikko 4-8.6.2012

Tervehdys TehoTiimin maanantain ryhmäläinen.

Kauden pitäisi loppua, mutta nyt meno kyllä kiihtyy :)

Meiltä on maanantain porukasta lähdössä Aku, Henri ja Nonett Barin kaupunkiin Montenegroon U17 EM-kisoihin.

Nonett lähtee valmistautumisleirille Irlantiin. Akulle ja Henrille olisi voimakas halu järjestää valmistautumisleiri tutun porukan kanssa ihan täällä Helsingissä. Toki valmistautumista tarvitsevat muutkin. Ensi viikonlopuksi on porukaa lähdössä Venrayhin Hollantiin ja sen jälkeen käydään vielä osan porukkaa kanssa Berliinissä Tuzla Cupissa.

Mukaan harjoituksiin ovat tervetulleita kaikki maanantaisin BudoSportilla treenaavat.

Viikon 4-8.6.2012 treeniohjelma
  • Ma 4.6. klo 19:00-20:00 BudoSport kaikki (Vetäjänä poikkeuksellisesti Esa kun Erkki on vielä Venrayn reissulla Hollannissa)
  • Ti 5.6. klo 10:30-12:00 BudoSport kaikki (Vetäjänä Erkki) ja klo 16:45-18:15 Meido-kanin sali Päijänteentie kaikki (Vetäjänä Esa)
  • Ke 6.6. ei yhteistreenejä (Meido-kanin oheiset normaalisti kisahallilla ja pikkuporukan judotreenit Espoossa Kannusillassa)
  • To 7.6. klo 10:30-12:00 BudoSport kaikki (Vetäjänä Erkki) ja klo 16:45-18:15 Meido-kanin sali Päijänteentie kaikki (Vetäjänä Esa)
  • Pe 8.6. klo 10:30-12:00 BudoSport kaikki (Vetäjänä Esa) ja klo 17.15-18.45 (Helsingin Judosportin randorit) kutsutut (noin 10 kpl) (Vetäjänä Seppo, Esa)
Minä, Erkki Jokikokko, olen paikalla treeneissä ja pidän treenipäivät vapaata normi työstä. Ajatus on, että käymme aamutreenin jälkeen tiistaina ja torstaina porukalla syömässä jossain Herttoniemen lounasravintolassa (lounaan hinta noin 8 euroa) ja "höntsäämme" lounaan jälkeen vaikka Siilitien pallokentällä tms pelaillen palloa tms. ja liikumme porukalla metrolla sitten Meido-kanin salille iltapäiviksi. Tukikohtana pidämme BudoSportin salia jos huono sää yllättää  Lisää infoa tulee maanantaina iltatreenissä ja tiistai-aamuna

Treenit jatkuvat vielä seuraavalla viikolla. Maanantain BudoSport normaalisti ja Meido-kan tiistaina ja torstaina klo 16:45. BudoSportin viimeinen maanantai on 18.6.2012

Tervetuloa viettämään judollinen ensimmäinen kesälomaviikko TehoTiimin kanssa.

- Erkki

p.s. Jos joltain löytyis jalkapallo lainaan, niin vois laittaa kuittia. Voitais mennä vaikka vähän pelaileen tossa aamu ja iltatreenien välissä. (erkki.jokikokko@es-judo.net)