TehoTiimi Voru:ssa 17.3.2012

TehoTiimi lähti jälleen kerran merten taakse hakemaan kokemusta, fiiliksiä, tuloksia ja kaikkea mahdollista rakkaaseen naapurimaahamme Viroon. Nyt kohteena oli Vöru ja turnauksen kovuus oli ”ehkä” yllätys?

Kuvagalleria löytyy tästä >>, Reissuvideo tästä >> ja Tulokset tästä >>

TehoTiimin reissu Vöru Kevad 2012 turnaukseen

Aluksnen taso on nyt nähty kahteen kertaan.  Tämä kisa sen edetessä antoikin haastetta kerrakseen, koska  taso oli ehkä kovempi kuin Latviassa, mutta kunnialla se vietiin läpi .Huumorin kukka kukki sekä kilpailijoiden että huoltojoukkojen keskuudessa silti (Tunnelmat ei ehkä olleet samanlaiset Iivanan joukoissa).

Matka oli mitä mukavin ja siitä kiitokset matkanjohtajille Anna Heinolle ja Erkki Jokikokolle. Kaikki sujui loistavasti.  Reissussa oli mukana ja mukavaa että olivat, myös porukoita TehoTiimin ulkopuolelta, Orimattilasta, Iisalmesta jne. ja hyvä niin. Tuloksellisesti tytöt tekivät parasta tulosta. Jessika Hellgren 2., Emilia Kanerva 2., Jenny Mäki 3., Inka Verlin 3. ja Inka Keinänen 5. sija. B-pojissa (Suomen C) Oskari Mäkinen ja Artur Tvauri venyivät hienosti pronssille kovien taistojen kautta.

Helpolla ei mitalit tulleet,  mutta niinhän sen pitääkin olla että mitalit taistellaan kotiin. Myllymäen Maxim oli viides ja Jyri Rajaniemi sekä Aleksi Elomaa seiskoja. Arvokkaita otteluvoittoja saavuttivat myös muutama muu TehoTiimiläinen.

Kisapaikka oli todella hyvä, paras tähän saakka näkemistäni. Lähinnä valmennuspuolen silmin olen kuitenkin tyytyväinen monen ennakkoluulottomaan asenteeseen lähteä haastamaan naapurimaan poikia ja tyttöjä. TYÖTÄ on kuitenkin jokaisen tehtävä ja sen laadun tason tekemisen suhteen päätätte myös te itse juniorit! Muu organisaatio (perhe, valmentajat jne.) yritämme sitten tukea ja jeesata teitä kykyjemme mukaan.

Kiitokset  kisailijoille ja muille mukana olleille. Teidän kanssa on ja oli aina yhtä mukava lähteä ”kiusaamaan” venäläisiä, virolaisia, puolalaisia etc. On se niille harmi että härmästä tulee aina sakki sekoittamaan heidän kisojansa. Ensi vuonna kaikki mukaan ja siihen on aikaa treenata runsain mitoin ja tarkoitan TREEEEEEENATA.

Esa Korkia-aho /TehoTiimin säätäjä