Tallinn Judo Cup 12-13.2.2011 UUSI PÄIVITETTY infosivu

Tallinn Judo Cup järjestetään nyt viidettä kertaa. Viime vuonna ottelijoita yhden päivän kisassa oli 493 kappaletta. Nyt järjestäjä odottaa 750 kilpailijaa paikalle. Tänä vuonna kisa on kaksi päiväinen ja myös meidän B-junnuille on nyt omat sarjansa.

Tallinn Judo Cup 12-13.2.2011 (katso kisan mainosvideo, joka pyörii Viron tv:ssä)

!!! TULOKSET !!!

Tervetuloa reissun päivitetylle infosivulle ! Suomenkielisen kilpailukutsun ja kisaesitteen löydät lisätietolinkkinä sivun alareunasta. Tutustu niihin !Helmikuun 12.-13. päivänä järjestetään Tallinnassa suuri kansainvälinen juniori judoturnaus, johon odotetaan peräti 750 ottelijaa 14 maasta ja 150 judoseurasta maailmanlaajuisesti.

Viimevuonna kisa oteltiin yksipäiväisenä. Ottelijoita oli 493 ja he edustivat kuutta maata ja 47 judoseuraa. Vuosi sitten ikäluokkina olivat meidän E- D ja C-junnut (U11, U13 ja U15). Nyt mukana on myös meidän B-junnut (U17) ja samalla kisat muutettiin kaksipäiväiseksi.

Viimevuonna taso oli haastavan kova. Suomalaisia oli mukana seitsemästä seurasta 21 ottelijaa. Tuomisina "vain" kaksi sarjavoittoa ja kolme pronssimitalia. Nyt olisi hetki mennä ottamaan "revanssi" vielä isommalla porukalla. Lauantaina otellaan U11 ja U13 ikäluokat kuudella matolla. Sunnuntaina on U15 ja U17 ikäluokkien vuoro.

Matkatoimisto "ArMäErJo GmBh Ltd" (Arto Määttä ja Erkki Jokikokko) sekä JudoShiai auttaa matkan järjestämisessä.

Viime vuonna olimme joko molemmat tai vain toinen jotenkin "sotkeutuneet" mm. seuraavien reissujen järjestelyyn. Sörmlandsträffen, Oxelösund, Ruotsi, Tuzla-Cup, Berliini, Saksa, Ivan Novitski Cup, Narva, Viro, XII Internationa Childrens Judo Day, Tarto, Viro, X Ziemassvētku turnīrs, Alūksne, Latvia.

Motiivina "järjestellä" meillä molemmilla on tarjota mahdollisuuksia kansainvälisiin kisakokemuksiin varsinkin D- ja C-junnuille järkevään hintaan ja "oikeisiin" kisoihin. Myös B-junnuja huomioidaan mahdollisuuksien mukaan.  Lähes aina mukana on myös pari tuomaria. Tarve on ilmeinen, sillä reissumme ovat lähes poikkeuksetta olleet täynnä ja tarjonneet unohtumattomia elämyksiä ja kokemuksia kaikille.

Tallinnaan kannattaa nyt mennä ISOLLA joukkueella !
On meidän kaikkien etu, jos Tallinnaan (matkaa reilut 70 kilometriä Helsingistä :) saadaan vakiinnutettua iso kansainvälinen junnukisa. Me suomalaiset voimme vaikuttaa tähän menemällä isolla ja hyvällä joukkueella kisoihin. Näin voimme osaltamme varmistaa, että meillä on vuosittain lähes "kotikentällä" toinen hyvä kansainvälinen junnukisa Kymijoki-Shiain/Nuorten FJO:n lisäksi. Samalla kannustamme Virolaisia osallistumaan omiin kisoihimme; Ice-Power, Eden, Wekara jne jossa Virolaisia on ihan mukavasti käynytkin. Miettikääpä tätä :)

Puoliksi "omatoimimatka"

Halutessanne voitte hoitaa kaiken ihan Itse. Rekisteröitymisen ja ilmoittautumisen virolaisten www.sivuilla http://ookami.ee/tallinncup/ Hotellivaraukset info@ookami.ee ja laivamatkat joko Vikinglineltä www.vikingline.fi tai Tallinkilta www.tallinksilja.com

Me olemme tehneet hieman valmisteluja helpottaaksemme elämäänne ja kannustaaksemme teitä lähtemään mukaan. Kisa viedään tänäkin vuonna läpi suomalaisella JudoShiai ohjelmistolla, puikoissa mr. JudoShiai Tero Partanen, aivan kuin viime vuonnakin (lue lisää >>)

Olemme kisajärjestäjän kanssa sopineet, että voitte tehdä ilmoittautumiset tutulla ja turvallisella JudoShiain ilmoittautumis systeemillä www.judoshiai.fi. Lisäksi voitte varata hotellihuoneet ja laivamatkat samaiselta sivustolta. Ilmoittautumisen viimeinen päivä on 6.2.2011. Hotellien ja laivamatkojen dead-line on 22.1.2011

Kilpailumaksut maksetaan paikanpäällä kisajärjestäjälle. Hotellit maksetaan paikanpäällä käteisellä kisajärjestäjälle ja mikäli varaatte meidän kauttamme edulliset matkat Viking XPRS:illä Tallinnaan ja takaisin, niin ne maksetaan 22.1.2011 mennessä Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen tilille SAMPO 800018-818917

Huom !!! Hotellivaraukset ovat sitovia 22.1.2011 jälkeen, sillä SK Ookami maksaa hotellit tuolloin antamamme varauslistan mukaan. Mikäli peruutuksia/muutoksia tulee, niin ilmoittakaa niistä ajoissa  !!!

HEI !!! Keskitetään suomalaisten kisailmoittautuminen ja kisahotellivaraukset JudoShiain lomakkeille.

Jos varaatte hotellin ja/tai laivamatkat jotain muuta kautta niin se on "up-to-you".  Tehkää kuitenkin kisailmoittautuminen ja kisahotellivaraukset (Olumpia ja Park-Inn) JudoShiain kautta niin me kaikki pääsemme helpommalla.

Hotellien hinnat
2hh/henkilö/yö/
Olümpia   28€, lisävuode 25€
                             Park Inn  20€, lisävuode 18€

Laivalippujen hinnat (meno-paluu)
lähtö pe tai la klo 11:30 ja paluu su klo 16:30
   aikuiset 55€ ja 6-17 vuotiaat 30€
lähtö pe tai la klo 11:30 -> Tallinnassa klo 14:00. Paluu klo 16:30 -> Helsingissä 19:00
lähtö pe tai la klo 11:30 ja paluu ma klo 08:00  aikuiset 45€ ja 6-17 vuotiaat 25€
lähtö pe tai la klo 11:30 -> Tallinnassa klo 14:00 Paluu klo 08:00 -> Helsingissä 10:30

Lisäksi kannattaa varata jonkin verran euroja ainakin Satama-Hotelli-Satama välin taksilla ajamiseen. Etäisyydet ovat kävelyetäisyyksiä, mutta kun tuota lunta on niinkuin on, niin voi olla mukavampaa kuskata kassit taksilla ?

Minun suositukseni on, että he joilla on kilpailut lauantaina saapuvat perjantaina ja lähtevät kotiin sunnuntai-iltapäivällä.

He, joilla on kilpailut sunnuntaina voivat saapua lauantaina. Varma paluu on maanantaina aamulautalla klo 8:00. B-klass (U15) voi ehtiä sunnuntain klo 16:30 lauttaan. Varmaa se ei kuitenkaan ole. A-klass (U17) ei millään ehdi tuohon 16:30 lauttaan. Varminta on valita maanantai-aamulautta, mikäli ottelunne ovat sunnuntaina.

Hintaesimerkkejä:

kilpailumaksut 2 kertaa
200200
Yht129129105105

Lähdetäänpä isolla porukalla hakemaan Tallinnasta mukava mitalisaalis !

- Erkki Jokikokko

Kysyttävää ? Ota ihmeessä yhteyttä joko erkki.jokikokko@es-judo.net tai puh 044 204 2704

Ladattavat tiedostot: