Syysliittokokous ja hallituksen ehdollapano

KOKOUSKUTSU

Suomen Judoliitto ry: sääntömääräinen syysliittokokous 1.12.2013 Varala, Tampere

Suomen Judoliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään Tampereella Varalan Urheiluopistolla sunnuntaina 1.12.2013. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kokousaika: Sunnuntai 1.12.2013 kello 13.00 alkaen (valtakirjojen tarkistus aloitetaan kello 12.30)

Kokouspaikka: Varalan Urheiluopisto, Luentosali 3, Varalankatu 36, Tampere

Kokousmateriaali toimitetaan jäsenseuroille 18.11.2013 alkavalla viikolla, jolloin se julkaistaan myös Judoliiton internet-sivuilla osoitteessa www.judoliitto.fi

Kokouskutsun liitteenä (= tämän viestin alalaidassa) hallituksen viesti hallitusehdokkaiden asettelusta.

Esa Niemi

Henry Lipponen
Varapuheenjohtaja

Hallitusehdokkaiden asettamien syyskokoukseen 1.12.2013

Judoliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään Tampereella Varalan Urheiluopistolla 1.12.2013 kello 13.00 alkaen. Valtakirjojen tarkistus aloitetaan kello 12.30.

Judoliiton sääntöjen mukaan hallituksen jäsenistä erovuoroisia ovat:

Heikki Hiilamo (ei käytettävissä jatkokaudelle)
Esa Kakko (ei käytettävissä jatkokaudelle)
Ismo Seppänen (ei käytettävissä jatkokaudelle)

Judoliiton sääntöjen 9 pykälän mukaan kokouksessa voidaan valita erovuoroisten tilalle vähintään kaksi ja enintään kolme uutta jäsentä kaudelle 2014-2016.

Judoliiton 9 pykälässä todetaan myös, että

”Ehdokkaita puheenjohtajan ja muiden hallituksen jäsenten vaaleihin voivat asettaa vain Liiton jäsenseurat Liiton toimistoon tai hallitukselle osoitetulla, aikaisintaan kaksi kuukautta ja viimeistään kolme viikkoa ennen valintakokousta lähetetyllä jäsenseuran ja ehdokkaan tai ehdokkaiden allekirjoittamalla kirjeellä, joka sisältää ehdokasasettelun perustelut. Määräaikaan mennessä asetetut ehdokkaat mainitaan kokouskutsussa. Määräajan jälkeen ehdokkaita voi esittää vain kokouksessa.”

Judoliiton hallitus pyytää jäsenseuroja ilmoittamaan hallitusehdokkaat henkilöesittelyineen ja perusteluineen viimeistään perjantaina 8.11. kello 14.00 Judoliiton toimistoon postitse osoitteella Suomen Judoliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki tai sähköpostitse toiminnanjohtajalle osoitteeseen pekka.lehdes@judoliitto.fi

Judoliiton hallitus pyytää jäsenseuroja kunnioittamaan hyvää hallintotapaa ja ehdokasasettelun avoimuutta ilmoittamalla ehdokkaat määräaikaan 8.11.2013 kello 14.00 mennessä Judoliiton toimistoon.

Judoliiton hallitukselta toimeksi saaneena

Pekka Lehdes