Suomen Judoliitto ry hakee toiminnanjohtajan sijaista

Suomen Judoliitto ry on 122 suomalaisen judoseuran keskusjärjestö. Kansallisen liikuntatutkimuksen mukaan judoseuroissa on 12.000 judon harrastajaa. Judoliiton vuosibudjetti on noin miljoona euroa ja henkilöstöön kuuluu seitsemän henkilöä.

Haemme toiminnanjohtajallemme sijaista toimivapaan ajaksi. Sijaisuuden kesto on 1.1.2017 - 31.12.2017. Judoliiton toiminnanjohtaja on toimivapaalla Kamppailulajiyhteistyön kehittämisprojektissa projektipäällikkönä.

Toiminnanjohtaja toimii henkilöstön esimiehenä ja johtaa toimiston päivittäistoimintaa. Hän valmistelee hallituksen kokoukset sekä toimii niissä sihteerinä sekä valmistelee vuosikokoukset. Toiminnanjohtaja vastaa liiton taloudesta sekä valmistelee budjetin, tilinpäätöksen, toimintasuunnitelman ja toimintakertomuksen. Myös avustushakemusten valmistelu kuuluu hänen tehtäviinsä. Sidosryhmätyö ja yhteydenpito muihin urheiluyhteisön toimijoihin ja kansainvälisiin järjestöihin sekä kamppailulajiyhteistyön kehittäminen ovat osa toiminnanjohtajan työtä. Työhön kuuluu myös sekä sisäistä että ulkoista viestintää ja tiedottamista.

Odotamme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä itsenäiseen ja oma-aloitteiseen toimintaan. Olet tarkka työssäsi ja saat laitettua hihat heilumaan vaihtelevienkin työtilanteiden edessä. Pystyt hallitsemaan monta kokonaisuutta samanaikaisesti unohtamatta toimiston arjen rutiinien pyörittämistä. Edellytämme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus tai työkokemusta järjestötoiminnasta. Eduksesi katsotaan talousosaaminen, kokemus esimiestyöstä, lajituntemus tai kokemus urheilujärjestötoiminnasta.

Työntekopaikka on Judoliiton toimisto Kamppailulajien yhteistoimistossa Pasilassa, Helsingissä.

Osittainen etätyöskentely on mahdollista ja työhön kuuluu myös satunnaista iltaisin ja viikonloppuisin tehtävää työtä sekä matkustamista.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään toimittamaan Judoliiton puheenjohtaja Marko Laaksoselle sähköpostitse osoitteeseen marko.laaksonen@judoliitto.fi tiistaihin 8.11.2016 mennessä. Liitä hakemukseen ansioluettelosi, josta ilmenevät aiemmat työsuhteesi, koulutuksesi ja toimintasi urheilun parissa.

Mahdolliset haastattelut ja valinnat tehdään marraskuun aikana.

Tiedustelut: varapuheenjohtaja Sanna Pyykönen 040-7054221 tai puheenjohtaja Marko Laaksonen 040-5684986