Suomen Judoliiton syyskokous la 29. marraskuuta 2008 Helsingissä

Suomen Judoliitto ry:n sääntömääräinen syysliittokokous pidetään lauantaina 29. marraskuuta 2008 klo 13.00 Helsingissä Sokos Hotelli Presidentissä Juho-Kusti luentotilassa, Eteläinen Rautatienkatu 4, 00100 Helsinki. Valtakirjojen tarkastus kokouspaikalla klo 12.30-13.00.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syyskokouksen asiat, kuten toiminta- ja talousarvio vuodelle 2009.

Kokouksessa valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten hallituksen jäsenten tilalle. Erovuorossa ovat Markku Ilvonen, Erkki Jokikokko ja Jukka Parvinen. Kaikki ovat ilmoittaneet ehdollepanotoimikunnalle, etteivät ole käytettävissä hallitukseen. Judoliiton kevätliittokokouksen nimeämän ehdollepanotoimikunnan esitys hallitukseen valittavista henkilöistä löytyy liitteenä ja täältä.

Liitteenä kokouskutsu, seurojen äänimäärät, valtakirja, asialista, ehdollepanotoimikunnan esitys hallituksen jäseniksi, toiminta- ja taloussuunnitelmaesitys sekä kilpailumääräykset toimintakaudelle 2009.

Ladattavat tiedostot: