Suomen Judoliitolle 100 000 euron kumppanuussopimukset

Suomen Judoliitto on sopinut käynnissä olevalle olympiadille 2021-2024 uusia yhteistyökumppanuuksia, joiden yhteisarvo on 100 000 euroa.

’Olen erittäin tyytyväinen uusien sopimusten saamiseen, kuitenkin melko haastavina taloudellisina aikoina. Kumppanuudet ovat osaltaan varmistamassa Judoliiton strategiaa, jonka visiossa on kaksi asiaa; suomalainen judo kansainväliseen mitalikantaan ja 10 000 rekisteröitynyttä judokaa Judoliiton jäsenseuroissa’, toteaa Judoliiton puheenjohtaja Esa Niemi.

MoreOn Oy on monipuolinen brändien tuotteistamisyhtiö. ’Olemme todella mielellämme mukana nostamassa Suomen judoa ylöspäin. Meillä on jo vuosien yhteistyökokemus Kansainvälisen Judoliiton Judo for Peace-lisenssituotteiden myynnissä ja siihen tämä uusi yhteistyö on luonteva jatkumo’, toteaa perheyhtiön hallituksen puheenjohtaja Olli Ilmolahti.

Stopteltat Oy on täyden palvelun juhlatalo, joka on mukana vuosittain yli 500:ssa tilaisuudessa perhejuhlista suurtapahtumiin. ’Judo on teknisesti hieno laji, jossa on loistavat arvot. On mielenkiintoista lähteä mukaan seuraamaan ja tukemaan kansainvälisesti erittäin isoa lajia ja suomalaisten judokoiden menestysmatkaa kohti Pariisin olympialaisia 2024’, sanoo yhtiön hall.pj Juha Rönkkö.

MagnumLive Oy on Suomen monipuolisin ohjelma- ja tapahtumatoimisto ja liikevaihdoltaan yksi alan suurimmista toimijoista. Esiintyjätarjonta ja monipuolinen palveluvalikoima on erittäin laaja. ’Olemme vuosien saatossa palvelleet tuhansia urheilu- ja liikuntaorganisaatioita ja mielenkiinnolla lähdemme mukaan tukemaan olympialajia ja suomalaisia urheilijoita’, sanoo toimitusjohtaja Veikko Lehtola.

Ladattavat tiedostot: