SLU ry:n syyskokous 19.11.2011 linjaa liikuntajärjestöjen yhteisiä valintoja

SLU ry:n syyskokouspäivät pidetään 18.–19.11.2011 Seinäjoella. Syyskokous päättää liikuntajärjestöjen yhteisistä valinnoista ja organisoitumisen periaatteista.

Seminaari pe 18.11.2011 klo 12.00–16.00, Rytmikorjaamo, Vaasantie 11, Seinäjoki. Seminaarissa käydään läpi asioita, joita esitetään SLU-yhteisön yhteisiksi valinnoiksi. Lisäksi käydään läpi esitystä SLU-yhteisön organisoitumiseksi yhteisten valintojen toteuttamiseksi ja pohjustetaan tarkemmin yhtä valintaa, seuratoiminnan laadun kehittämistä.

Syyskokouspäivä la 19.11.2011 alkaen klo 9.00, Cumulus Seinäjoki, Kauppakatu 10, Seinäjoki. Keskustelu liikunnan kuntavaaliteemoista käydään klo 9.00–11.00, valtakirjojen tarkistus on klo 11.00 ja syyskokous alkaa klo 11.30.

Aamun tilaisuudessa valmistellaan liikuntajärjestöjen yhteisiä kärkitavoitteita kunnallisen tason liikuntapolitiikkaan.

Syyskokouksen päätökset koskevat SLU-yhteisön yhteisiä valintoja ja organisoitumisen periaatteita.

Syyskokouksen asialistalla ovat lisäksi jäsenmaksujen suuruus, SLU ry:n toiminta- ja taloussuunnitelma, hallituksen henkilövalintoja valmistelevan työryhmän perustaminen, Urheilun oikeusturvalautakuntaa koskeva sääntömuutos ja kokoonpanoesitys sekä SLU ry:n avainvalintatunnuksen saaja.

Syyskokous saa tiedoksi jäsenjärjestöille tehdyn suosituksen vedonlyöntivilpin ehkäisemiseksi.

SLU ry:n syyskokouspäivien ohjelma ja kokousmateriaali löytyy SLU.fi-sivustolta tästä.

Mediatilaisuus ma 21.11.2011. SLU ry, Suomen Olympiakomitea ry ja Huippu-urheilun muutosryhmä, Nuori Suomi ry ja Suomen Kuntoliikuntaliitto ry järjestävät ajankohtaisista linjauksista yhteisen tiedotustilaisuuden medialle. Aiheesta on lähtenyt erillinen kutsu medialle.

Aamiaisinfo jäsenille ti 22.11.2011 klo 9.00-11.00. SLU ja Huippu-urheilun muutosryhmä järjestävät yhteisen aamiaisinfon SLU:n ja Olympiakomitean jäsenjärjestöille ja sidosryhmille SLU-talossa. Tilaisuudesta on lähtenyt erillinen kutsu, jossa pyydetään ilmoittautumiset 15.11.2011 mennessä: heli.katajamaki@noc.fi Aamiaisinfo lähetetään myös suorana netissä, jotta siihen on helpompi osallistua myös maakunnista. Linkistä ilmoitetaan myöhemmin myös SLU.fi-sivustolla.

Lisätietoja SLU ry:n syyskokouspäivistä:

Teemu Japisson, pääsihteeri, SLU, puh. 0400 878 949, teemu.japisson@slu.fi
Eila Ruuskanen-Himma, viestintäjohtaja, SLU, puh. 0400 770949, eila.ruuskanen-himma@slu.fi
Satu Himberg, johdon assistentti, SLU, puh. 0400 541332, satu.himberg@slu.fi

SLU – Kokonaisten ihmisten Suomi www.slu.fi