Seuratuen hakemisesta huomioitavaa!

Kannustusta seuratuen hakemiseen!

Viimeisin informaatio Seuratukeen liittyen ja linkit hakuohjeeseen ja hakemukseen löytyvät sivustolta www.seuratuki.fi

Pari huomioitavaa asiaa seuratukeen liittyen lajiliitoille jaetun informaation pohjalta:

1. Onhan seuran nykyiset nimenkirjoittajat ilmoitettu Yhdistysrekisteriin? Ilmoitus on helppo hoitaa sähköisestihttps://yhdistysilmoitus.prh.fi/etusivu.htx
    Tietojen täytyy olla ajan tasalla ja hakuasiakirjojen liitteeksi täytyy liittää selvitys nimenkirjoitusoikeudesta (esim. yhdistysrekisteriote). Tuon yhdistysrekisteriotteen saamiseen menee muutama päivä joten se kannattaa hoitaa ajoissa.
  2. Hakemus toimitetaan kirjallisena paperiversiona ja sen täytyy olla PERILLÄ ministeriössä 15.3.2013. Postileiman päivämäärä ei siis riitä, vaan hakemuksen tulee olla perillä kyseisenä päivänä.
  3. Lajiliitoille annetussa informaatiossa korostettiin erityisesti sparrauksen merkitystä. Kun seuratukihakemusta teette, kysykää mielipiteitä ja kommentteja joko alueenne liikuntajärjestön henkilöltä tai Judoliitosta Koulutus- ja nuorisopäälliköltä Sanna Pyyköseltä mielellään sähköpostitse (sanna.pyykonen@judoliitto.fi). Maininta sparrauksesta kannattaa tehdä hakemukseenkin.
  4. Täyttäkää hakemus huolellisesti ja mielellään tietokoneella, ei käsin kirjoittaen, vaikka se paperiversiona ministeriöön lähetetäänkin.

Seuratuesta Judoliiton sivuilla aiemmin kirjoitettuun uutiseen pääset tästä.