Seuragraduointioikeuksista

Judoseuroille ja seuragraduoijille,

Seuragraduointioikeudet vahvistetaan vuosittain

Seuragraduoija-ilmoitukset tulee tehdä aina vuosittain Judoliittoon (tuula.falenius@judoliitto.fi) sekä Dan-kollegiolle (jorma.liiho@dan-kollegio.fi) ao. lomakkeella. http://www.judoliitto.fi/site/assets/files/4903/kopio_graduoitsijaoikeuksien_anomislomake_2014.xls.

Ilmoitus on hyvä tehdä heti vuoden alussa, tammikuussa. Tällöin seura, tekemällä tämän ilmoituksen ja maksamalla graduoijiensa Dan-kollegion 20 euron jäsenmaksun (Dan-kollegion tilille), vahvistaa samalla että graduoijat toimivat ao. judoseuran valtuuttamina.

Seura vastaa graduoijiensa pätevyydestä huolehtimalla siitä, että heidän koulutustietonsa ovat ajan tasalla.

Pidä judopassisi mukanasi ja ajan tasalla

Kaikki kilpailut, koulutustiedot, leirit ja muut on aina hyvä merkitä judopassiin ja pyytää siihen kouluttajan/valmentajan puumerkki heti tapahtuman päätteeksi. Merkitse passiin kaikki voitetut ottelut heti, kun ne ovat vielä tuoreessa muistissa.

Graduointi-ilmoitukset Sporeen

Graduointi-ilmoitukset seuroissa tulee tehdä välittömästi graduointitapahtuman jälkeen Sporttirekisteriin. Se on graduoitujen henkilöiden oikeusturvan takia välttämätöntä. Viimeistään liittograduointiin (1.dan-kokeeseen) pyrkivien tiedot tarkistetaan Sporesta, ja jos graduointitietoja ei ole sinne rekisteröity, niin vyökokeeseen ei pääse ennen kuin ne on sinne asianmukaisesti merkitty.

kesäisin terveisin

Peter Mickelsson