Seuragraduoijaoikeudet vuonna 2010

Ilmoittakaa seura- ja kurssigraduoijanne dan-kollegiolle. Dan-kollegion jäsenmaksu on 20 € vuonna 2010

Suomen Dan-kollegio ry Seuragraduointi oikeudet 2010

Hyvää alkanutta vuotta 2010 kaikille judokoille ja seuraihmisille!

Ilmoittakaa sähköpostilla arttu.laitinen@tpi.fi ketkä toimivat seuranne graduoitsijoina. Sähköpostin liitteeksi oheinen lomake ja tieto siitä, milloin dan-kollegion jäsenmaksu on maksettu vuodelta 2010. Tämän jälkeen lisäämme listaan graduoitsijoiden lisenssit vuodelle 2010.

TARKISTAKAA onko graduoitsijanne oikeudet voimassa vuonna 2010:

Graduointilisenssien voimassaolon pääset tarkastamaan painamalla tästä >>:
Sieltä kohdasta seuragraduoijat kohdasta löytyy aluekohtaiset listat ja graduoijalisenssin voimassaoloaika.

Eli jos lisenssi on voimassa esim 2011 saakka riittää dan-kollegion jäsenmaksu ja ilmoitus tästä oheisella lomakkeella voimassaolon jatkumiseksi.

HUOM! Jos peruskoulutuksesta on yli 3 vuotta täytyy käydä jokin jatkokoulutus (kata-kurssi, judotekniikka kurssi (liiton judolliset koulutukset kaikki käyvät esim muksujudo, kuntojudo, valmentajakoulutus, tuomarikoulutus ym), graduoitsija jatkokoulutus. Kurssi ja ajankohta laitettava lomakkeelle lisätietoja osioon.

Jäsenmaksu dan-kollegioon on oltava maksettuna. Ei koske kyu asteita (= kurssigraduoijat).
Yleinen käytäntö on, että seura maksaa graduoitsijoiden dan-kollegion jäsenmaksun (20 Euroa vuonna 2010 tilinumero 800014-1936050).

Mukavaa judollista vuotta kaikille

arttu.laitinen@tpi.fi