Peruskurssiohjaajakoulutus Järvenpäässä 11-12.5.2012

Onko seuranne syksyn peruskurssin ohjaajat jo koulutettu judon opettamiseen? Etelä-Suomen alue järjestää Peruskurssin ohjaajakoulutuksen pe-la 11.-12.5.2012.

Hei seuratoimijat!

Onko seuranne syksyn peruskurssin ohjaajat jo koulutettu judon opettamiseen?

Koulutus on judoliiton 1-tason koulutus, joka on tarkoitetu kaikille nykyisille ja tuleville peruskurssin ohjaajille ja apuopeille. Olisi hyvä, jos osallistuja olisi käynyt Judon perusteet- sekä Oppimisen ja opettamisen perusteet judossa-koulutukset.

Koulutuksessa keskitytään pohtimaan millainen on laadukas judon peruskurssi, kenelle sitä tarjotaan ja miten seura sen järjestää ja markkinoi. Koulutuksen aikana laaditaan erilaisia kurssimainoksia sekä suunnitellaan eri kohderyhmille judonäytöksiä. Tatamilla paneudutaan erityisesti ukemin opettamisen erilaisiin mahdollisuuksiin, opitaan helppoja ja hauskoja tapoja opettaa heittoja sekä mattotekniikoita. Luonnostellaan peruskurssin kausisuunnitelma ja kerrataan harjoittelun herkkyyskaudet tuntisuunnitelmien laatimisen perustaksi.

Kouluttajina toimivat Etelä-Suomen alueen kouluttajat.

Koulutuskutsu löytyy täältä ja linkki ilmoittautumislomakkeeseen klikkaamalla tästä.
HUOM! Viimeinen ilmoittautumispäivä on ensi maanantaina 7.5.12

Keväisin terveisin,