Oranssi- ja vihreävöisten Junnu-Cup IV Kirkkonummella 20.11.2011

Jos olet jostain syystä jättänyt väliin valko- ja keltavöisten Junnu-Cup kisa sarjan, niin nyt Kirkkonummen JS yhdessä Etelä-Suomen alueen kanssa tarjoaa loistavan tilasuuden opetella kisaamista tasaisten vastustajien kanssa mukavassa Junnu-Cup hengessä. Kisat pidetään rentoon tuttuun tyyliin Kirkkonummella, noin 35 km Helsingissä. Tervetuloa !

Ilmoittaudu osoitteessa  www.judoshiai.fi jossa voit katsoa myös ilmoittautuneet.

AIKA: SUNNUNTAI 20. MARRASKUUTA 2011

PAIKKA: Kirkkonummen väestönsuojan monitoimihalli,  Kirkkotallintie, Kirkkonummi

JÄRJESTÄJÄ: Kirkkonummen Judoseura ry. -  http://kirju.net

OSALLISTUMISOIKEUS:

· C-JUNIORIT (synt. 1997-1998)

· D-JUNIORIT (synt. 1999-2000)

- E-juniorit (synt 2001 tai myöhemmin)

· 4. tai 3. kyu (oranssi tai vihreä vyö)

· Vähän kilpailleet eli korkeintaan 5 otteluvoittoa (muissa kuin Junnu-Cup kilpailuissa). Kaikkien passi tarkistetaan punnituksen yhteydessä.

AIKATAULU:

Punnitus klo 12:30 - 13:00, ottelut alkavat noin klo 13:30.

PAINOLUOKAT: Mahdollisimman tasainen sarjajako sekä tytöille että pojille.

OTTELUAIKA: Kaikilla 2 minuuttia

OTTELUJÄRJESTELMÄ: Ranskalainen (tai pooli)

VAKUUTUS:

Jokaisella kilpailijalla on oltava seurajäsenyyden ja vakuutuksen todistava Judo Free Card. Mikäli Free Card ei ole vielä tullut postissa on esitettävä seuran jäsenrekisterinpitäjältä saatava Sportti-ID tunnus sekä todiste seuran jäsenyydestä (esim. jäsenmaksukuitti).

SÄÄNNÖT:

Lasten ja nuorten kilpailujen erityissäännöt.

KILPAILUMAKSU: 10 € / kilpailija

Ensisijainen maksutapa tilisiirto 17.11.2011 mennessä tilille: Nordea-Kirkkonummi, 225518-7011. Maksun suorittamisesta ilmoitettava ilmoittautumisen yhteydessä - seuroilla oltava viestissä liitteenä myös nimilista maksujen myöhempää erittelyä varten. (Kuitit on esitettävä punnituksen yhteydessä.)

Osallistumismaksun maksaminen on mahdollista myös kisapaikalla. (Huom !!! tasaraha)

(Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alue laskuttaa lisäksi jälkikäteen jokaisesta osallistujasta 5 euroa osallistujan seuralta. Näin katetaan alueen maksamat palkinto-, tila-, ensiapu- tms. kulut

ILMOITTAUTUMISET:

17.11.2011 mennessä  www.judoshiai.fi

ILMOITETTAVA: Nimi, seura, vyöarvo, sukupuoli, syntymävuosi ja paino ("kilon/parin tarkkuudella") sekä tieto osallistumismaksun maksamisesta.

Tiedustelut: Hannu Ruuth 040-528 6380, haruut@netti.fi Niina Nikulainen 050-547 2411,  niina.nikulainen@gmail.com tai Marko Laaksonen 040 568 4986 marko.laaksonen@nettiviesti.fi

Ajo-ohje: (Helsinki-Kirkkonummi noin 35 km)

Helsingistä Länsiväylälle (tie 51) ja kohti Hankoa. Kehä III:n liittymän (loppupään) jälkeen noin 5 km, Kirkkonummen liittymästä ramppia ylös ja edelleen kohti keskustaa (pohjoiseen). Ajetaan McDonaldsin jälkeen liikennevaloihin, josta käännytään vasemmalle (parkkialue on heti vasemmalla) ja jatketaan kävellen kohti keskustaa ja edelleen Porkkalan lukiolle, jonka oikealla puolella sijaitsee kyseinen väestösuoja. - Junnu-Cup -kisapaikalle on omat opastekyltit Kirkkonummella.

Ladattavat tiedostot: