Opi japania ja tue judoa

Judokalle kiinnostus japanilaiseen kulttuuriin ja japanin kieleen on luonteva osa harrastusta. Nyt Sinulle on avattu mahdollisuus oppia japanin kieltä perusjudosanastoa laajemmin.

Sinulle räätälöity käyttökokemus

WordDive-kielenoppimispalvelu on kokonaan verkossa. Se on käytettävissäsi koska haluat ja missä haluat - tarvitset ainoastaan Internet-yhteyden. Jokaisen kielen oppimateriaali on jaettu kuuteentoista kategoriaan, joista voit valita yhden, useamman tai kaikki. Voit vaihtaa valintoja joka käyttökerralla tai opiskella samoja kategorioita, kunnes olet oppinut ne kokonaan pysyvästi.

Innovatiivinen tapa oppia

WordDiven oma oppimisalgoritmi (patentointi vireillä) muistaa yksilöllisen etenemistapasi ja mukautuu siihen. Jos olet nopea oppija tai hallitset jo opettelemasi kielen perusteet, se tarjoaa enemmän uutta sisältöä nopeammassa tahdissa. Jos haluat edetä rauhallisemmin tai aloitat aivan alkeista, uudet opittavat asiat näytetään hitaammin. Mikä tilanteesi sitten onkin, WordDive sopeutuu siihen.

Miten WordDive sopii yhteen muiden oppimismenetelmien kanssa?

WordDive on osoittautunut erinomaiseksi muiden opiskelumenetelmien täydentäjäksi. Jos esimerkiksi osallistut ryhmäopetukseen, tulet huomaamaan, että WordDiven käyttäjänä edistyt nopeammin kuin muut opiskelijat. Perinteisen opetuksen lisäksi hyviä tapoja oppia ovat television katsominen tai kirjojen ja lehtien lukeminen opiskelemallasi kielellä sekä kielen syntyperäisten puhujien kanssa keskusteleminen. Kaikissa näissä tilanteissa WordDive-opintosi auttavat sinua merkittävästi.

Opi japania ja tue judoa

WordDive on nyt laajentanut kielitarjontansa japaniin. Ostamalla japanin kielen lisenssin itselle tai lahjaksi kampanja-aikana 1.11.-31.12.2010 tuet Judoliiton toimintaa. Myös rekisteröidyt lisäostokset 31.10.2011 asti tukevat Suomen judokoita.

Kiinnostuitko? Tutustu WordDiveen klikkaamalla tästä.