Nuoren judokan harjoitteluun koulutuksella lisäpuhtia

Nuoret judokat tarvitsevat parasta oppia ja viimeisintä tietoa oman harjoittelunsa tueksi. Judokan urapolulla on hyviä lähtöjä nuoren hyvään harjoitteluun. Judoliitto järjestää kaikille valmentajille ja ohjaajille suunnatun 12 – 15 -vuotiaan judokan hyvään harjoitteluun liittyvän koulutuksen Varalan urheiluopistolla 25. – 26.8.2012. Koulutus on tarkoitettu kaikille nuorten parissa judoa opettaville henkilöille. Ajankohta sopii hyvin seurojen valmentajille ja ohjaajille kauden uuteen aloitukseen.

Koulutuksessa pureudutaan murrosikäisen nuoren urheilijan kasvuun sekä ominaisuuksien kehittämiseen, erilaisten harjoitteiden mallinnuksiin, judotekniikoiden hyvään opettamiseen sekä soveltamiseen. Koulutus on yhtä aikaa B – nuorten leirin kanssa, joten kaikkien B-nuorten valmentajille on erinomainen tilaisuus nyt tutustua oman valmennettavansa valmennusleiriharjoitteluun ja saada samalla päivitettyä tietoa nuorten harjoittelusta!

Kouluttajina ovat huippuasiantuntijat: taitoharjoittelusta kertoo valmentaja, taitoharjoittelun guru Sami Kalaja, nuoren urheilijan kehittymisestä puhuu valmentaja, Terve Urheilija -kouluttaja Teija Meling sekä käytännön vinkkejä harjoittelun monipuolisuudesta antaa olympiajudoka Johanna Ylinen.

Et voi ohittaa tätä koulutusta pysyäksesi ajan tasalla nuorten harjoittelussa. Ilmoittaudu nyt heti, ettet unohda tehdä sitä kesälomasi aikana. Ilmoittautuminen tulee tehdä jo 2.8.2012 mennessä, sillä majoituksissa on ruuhkaa. Varmista paikkasi nyt! Lue tarkempi kutsu Judoliiton koulutuksen sivuilta.

Tervetuloa ja kerro kaverillesikin!