Nosta judo ykköseksi

Judoliitto jäsenineen ja kannattajineen oli ensimmäisiä lajiliittoja viemässä Puhtaasti paras –vetoomusta eteenpäin. Nyt meidän on aika rynnistää jälleen. Olemme pudonneet juuri mitalikorokkeelta pois harmittavalle neljännelle sijalle. Toiminnanjohtaja Kokkonen vetoaa judokansaan: näytetään muille lajeille, miten nostamme judon ykköseksi!

Allekirjoita vetoomus puhtaan ja reilun urheilun puolesta! Vetoomukseen pääset tästä linkistä http://www.puhtaastiparas.fi/portal/fi/vetoomus/

Haasta myös kaverisi! Haastelinkki avautuu tästä http://www.puhtaastiparas.fi/portal/fi/vetoomus/kaverihaaste/

Mitalitilasto Puhtaasti paras – vetoomuksissa

• 1. Suomen Lentopalloliitto ry (SleL) (1047)
  • 2. Suomen Taitoluisteluliitto ry (STLL) (821)
  • 3. Suomen Uimaliitto ry (SuiL) (734)
  • 4. Suomen Judoliitto ry (SJuL) (591)
  • 5. Suomen Hiihtoliitto ry (SHL) (525)

Ole mukana tekemässä historiaa: tavoitteena on kerätä maailman suurin vetoomus puhtaan urheilun puolesta.

Vetoomus luovutetaan Maailman Antidopingtoimisto WADA:lle. Suomi haastaa silloin myös muut maat kampanjoimaan rehellisen urheilun puolesta. Näytä yhdessä muun Suomen kanssa mallia siitä, kuinka pitkälle pääsee puhtaasti!