Kuva: Sami Erjansalo

Materiaalit syksyn seuratoiminnan markkinointiin

Judoliiton sivujen materiaalit-osiosta löytyy juliste- ja esitepohjia seurojen markkinointimateriaaleihin.

Nyt on aika tehdä markkinointisuunnitelmat ja -aikataulut syyskautta silmällä pitäen. Judoliiton materiaalipankista löytyy uutta ja jo aiemmin käytössä ollutta materiaalia, jota seurat voivat täydentää omilla tiedoillaan.

Markkinointisuunnitelman runko:

  • Kohderyhmien määrittely,
  • Markkinointikanavien valinta - millä kanavilla kohderyhmät tavoitetaan,
  • Vastuuhenkilöiden sopiminen,
  • Markkinointitoimien aikataulu - mikä kanava, ajankohta, markkinointitapa.

Ennen markkinoinnin käynnistämista tulee laittaa kuntoon infot seuran verkkosivuilla ja nostaa ilmoittautumissivu esille ja näkyville.

Täsmällinen, informatiivinen ja helposti saavutettava tieto on houkuttelevaa. Lisätietojen saaminen tulee tehdä helpoksi.

Mieti tilannetta, että haluaisit itse aloittaa uuden liikuntamuodon. Mitä tietoja kaipaat ja mitkä asiat tekevät ilmoittautumisesta helppoa? Näihin asioihin tulisi markkinoinnin vastata.

Paras markkinointi herättää tunteen ja houkuttelee toimimaan!

Uutiskategoria

Jaa Facebookissa