Kuvassa vasemmalta: Jukka Sala, Marko Laaksonen, Henry Lipponen.

Marko Laaksonen jatkaa Judoliiton puheenjohtajana

Suomen Judoliiton syyskokous pidettiin lauantaina 24.11.2018 Helsingissä Finlandia-talolla urheiluyhteisön Superlauantain yhteydessä.

Syyskokous valitsi istuvan puheenjohtajan kirkkonummelalaisen Marko Laaksosen jatkamaan puheenjohtajana kaudella 2019-2021. Marko Laaksonen on koulutukseltaan strategisen johtamisen tohtori ja työskentelee puolustusvoimien merivoimien palveluksessa komentajan sotilasarvolla .

Syyskokous valitsi erovuoroisten hallituksen jäsenten tilalle jatkokaudelle 2019-2021 Henry Lipposen Lahdesta ja uutena hallituksen jäsenenä Jukka Salan Nummelasta.

Lisäksi syyskokous hyväksyi hallituksen esityksen liiton strategian lisäyksistä, toimintasuunnitelman ja talousarvion, jonka menojen loppusumma on 1.092.270 euroa.

Kokous aloitettiin hiljentymällä muistamaan kaksi viikkoa aiemmin kuolleen judovalmentaja Harry Haltun muistoa. Kokouksessa välitettiin Harry Haltun toive muistaa häntä kukkien sijaan rahalahjoituksella Judoliiton alle 21-vuotiaiden maajoukkueen valmennuksen tukemiseksi Suomen Judoliiton tilille FI58 1521 3000 1040 77, viestiksi Harry Halttu.