Lisäturvavakuutus myynnissä nyt!

Judoliiton Lisäturvavakuutuksen myynti on alkanut Suomisportissa. Lisäturvavakuutus on voimassa vain Judoliiton jäsenseurojen jäsenille. Vakuutus ei ole voimassa, jos henkilöllä ei ole Judoliiton jäsenseuran jäsenyyttä Suomisportissa. Eli maksathan aina ensin seurasi jäsenmaksun. Jäsenyytesi voimassa olon näet omasta Suomisport-profiilistasi.

Judon lisäturvavakuutus kaudella 2017-2018

Judoliiton lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen lisävakuutus liiton jäsenmaksun maksaneille jäsenille. Lisäturvavakuutus korottaa jäsenen vakuutusturvaa hoitokulujen osalta 10 000 €:lla. Jäsenvakuutus on ensisijainen vahingon sattuessa hoitokulujen osalta 5 000 € saakka, jonka jälkeen hoitokulut korvataan lisäturvavakuutuksesta.

2010 tai aiemmin syntyneille vakuutus maksaa 40 € ja 2011 tai myöhemmin syntyneille 10 €. Vakuutuksen hintaan lisätään 2 euroa hallinnointimaksu.

Lisätietoa judokoiden vakuutusturvasta löytä klikkaamalla tästä.

Pikaohjeen Lisäturvavakuutuksen ostamiseen löydät klikkaamalla tästä.

Judon lisäturvavakuutus hankitaan osoitteessa www.suomisport.fi.