Lisäturvavakuutus myynnissä nyt kaudelle 2020-2021

Judoliiton jäsenvakuutuksen vakuutusturvaa täydentävä vapaaehtoinen lisäturvavakuutus 1.9. alkavalle kaudelle on saatu myyntiin.

Vapaaehtoinen lisävakuutusturva myydään Suomisportissa. Vapaaehtoisen lisävakuutusturvan ostaminen 1.9. alkavalle kaudelle edellyttää Judoliiton jäsenseuran jäsenyyttä 1.9. alkavalle kaudelle.

Tutustu vapaaehtoisen lisäturvavakuutuksen ostamisen pikaohjeeseen klikkaamalla tästä.

Vapaaehtoinen lisävakuutusturva ostetaan osoitteessa www.suomisport.fi

Tutustu Judoliiton jäsenseurojen jäsenten vakuutusturvaan ja vapaaehtoiseen lisäturvavakuutukseen Vakuutusturva sivuilla klikkaamalla tästä.

Judoliiton lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen lisävakuutus liiton jäsenmaksun maksaneille jäsenille. Lisäturvavakuutus korottaa jäsenen vakuutusturvaa hoitokulujen osalta 10 000 €:lla. Jäsenvakuutus on ensisijainen vahingon sattuessa hoitokulujen osalta 5 000 € saakka, jonka jälkeen hoitokulut korvataan lisäturvavakuutuksesta.

2013 tai aikaisemmin syntyneille vakuutus maksaa 70 € ja 2014 tai myöhemmin syntyneille 15 €. Vakuutuksen hintaan lisätään 2 euroa hallinnointimaksu.

Lisäturvavakuutus on voimassa vain Judoliiton jäsenseurojen jäsenille. Vakuutus ei ole voimassa, jos henkilöllä ei ole Judoliiton jäsenseuran jäsenyyttä Suomisportissa. Eli maksathan aina ensin seurasi jäsenmaksun. Jäsenyytesi voimassa olon näet omasta Suomisport-profiilistasi.

Uutiskategoriat