Lasten ja nuorten ohjaajakoulutus 19.-20.3.2011

Kurssi on I-tason kurssi ja se on tarkoitettu kaikille lasten ja nuorten ohjaamisesta kiinnostuneille judo-ohjaajille tai ohjaajaksi aikoville judokoille.

Tervetuloa SJuL/Etelä-Suomen alueen järjestämälle Lasten ja nuorten (Nuori-Suomi) ohjaajakoulutukseen !

Aika:

Lauantai 19.3.2011 klo 8:45- noin 15:30 ja sunnuntai 20.3.2011 klo 10:00- noin 16:00

(Lauantaina aloitetaan klo 9.00 tatamilla judoharjoituksen merkeissä - varattu siis 15 min vaatteiden vaihtoon ennen harjoitusta.)

Paikka:

BudoSport Sali, Mekaanikonkatu 3, Helsinki, Herttoniemi. ks kartta >>

Sisältö:

Kurssin tavoitteena on oppia lasten ja nuorten fyysis-sosiaalisen kehittymisen kaari, lapsille ja nuorille sopivan harjoittelun suunnittelua ja toteuttamista sekä judo- että oheisharjoittelussa. Koulutuksessa annetaan myös tietopaketti Nuoren Suomen toiminnasta, jota sovelletaan myös käytännön harjoituksissa.

Työskentelytavat: Luentoja, keskusteluja ja ryhmätöitä sekä opettamisharjoittelua tatamilla. Eli paljon mukavaa käytännön tekemistä !!!

Vetäjinä toimivat Etelä-Suomen aluekouluttajat.

Ilmoittautuminen:

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse Niina Nikulaiselle viimeistään maanantaina 14.3.2011 mennessä (ks. Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen kurssin peruutusehdot).

Kurssille otetaan max 35 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautuminen suljetaan, kun kurssi tulee täyteen (sulkeutumisesta ilmoitetaan tällä sivulla).

Ilmoitautumisessa on mainittava nimi, seura, yhteystiedot (kotiosoite, sähköposti, puhelinnumero), vyöarvo ja syntymävuosi. Ennakkotehtävät ja alustava aikataulu toimitetaan osallistujille sähköpostitse.

Varustus:

judogi, verkkarit ja muistiinpanovälineet, judopassi, eväät, kurssin maksukuitti

Kurssimaksu:

70 €uroa Maksetaan Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen tilille Sampo 800018-818917 (kuitti mukaan).

Lisätietoja antaa Niina Nikulainen (p. 050-547 2411, s-posti: niina.nikulainen(at)es-judo.net)

Tervetuloa saamaan tietopaketti lasten ja nuorten ohjaamisesta !!! :)