Koulutusmateriaalit uudistuvat

Judoliiton koulutusmateriaalit ovat uudistuneet ja uusia materiaaleja on otettu käyttöön kevään 2010 aikana. Jokainen judon perusteet -koulutukseen osallistuva saa näyttävän kansion välilehtineen. Kansioon kerätään myöhempien kurssien materiaalit ja kun kaikki ykköstason koulutukset on käyty, kansio sisältää ykköstason materiaalin kokonaisuudessaan.

Jos olet jo käynyt judon perusteet -koulutuksen aikaisemmin, voit tilata itsellesi kansion välilehtineen hintaan 10 euroa sisältäen toimitus- ja postikulut.

Vinkkejä judoliikuntatuntien pitämiseen

Judoa kouluihin -hankkeeseen osallistuneet nuoret ovat kehitelleet koulujen liikuntatunneille sopivia harjoitteita ”Vinkkejä judoliikuntatuntien pitämiseen” -oppaaseen. Harjoitteet on käytännössä testattu ja toimiviksi havaittu nuorten itsensä vetämillä koulujen liikuntatunneilla. Harjoitteita voi soveltaa myös peruskursseille.

Opas sisältää tuntisuunnitelmia ja tuntien suunnittelun apumateriaaleja. Oppaassa on lisäksi valmiit kirjepohjat, joilla voi ottaa yhteyttä koulun rehtoriin ja/tai opettajaan.

Oppaan sisällön suunnittelusta ovat vastanneet Judoliiton sinettiseurojen Fudoshinin, Shirokawan, Tikkurilan Judokoiden, Kejubon, Koyaman, Shikatan, Sakuran, Kajaanin Judokerhon ja Jigotain nuoret.

Opasta voi tilata Judoliitosta hintaan 10 euroa sisältäen toimitus- ja postikulut.

Tilaukset sähköpostitse osoitteeseen toimisto@judoliitto.fi