Koulutus TehoTiimiläisten vanhemmille 12.2.2012 Helsingissä

TehoTiimiläisten vanhemmat ! Nyt on taas aika syventää tietoja lasten ja nuorten urheiluun liittyvissä kysymyksissa! Tule päivittämään tietojasi juuri SINULLE räätälöidyllä koulutuksella jonka Sinulle tarjoaa Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen TehoTiimi yhdessä Judoliiton kanssa !

Koulutus TehoTiimiläisten vanhemmille sunnuntaina 12.2.2012 BudoSport

Aika ja paikka:
Sunnuntai 12.2.2012 klo 15:00 alkaen. Osoite: BudoSport Kamppailukeskus: Herttoniemi Mekaanikonkatu 3 B 00810 Helsinki (kartta) (Koulutus pidetään yhtä aikaa TehoTiimin leiripäivän kanssa!)

Koulutuksen sisältö:
  • Ensimmäisessä jaksossa käymme läpi teemaa "Huoltajan huolet ja vanhempien vastuut - jaettuja kokemuksia, faktaa ja vinkkejä tatamin ulkopuolelta". Vuorovaikutteisen työpajan junnujen vanhemmille vetävät Taina Saha ja Erkki Jokikokko
  • Toisessa osuudessa Judoliiton päävalmentaja Mika Mukkula tulee esittelemään huipulle tähtäävän nuoren judokan urapolkua. Urapolkuun voit ennakolta tutustua seuraavasta linkistä: http://www.judoliitto.fi/@Bin/2763055/Judoliitto-urapolku-juliste-OK.pdf

Todella mielenkiintoisia aiheita molemmat. Tulkaa mukaan !

Kohderyhmä:
Kaikki TehoTiimissä harjoittelevien lasten- ja nuorten vanhemmat jotka ovat kiinnostuneet lastensa urheilusta ja haluavat tukea lastaan urheilun saralla.

Aikataulu ja ohjelma:
  • 15:00-16:30 Huoltajan huolet ja vanhempien vastuut - jaettuja kokemuksia, faktaa ja vinkkejä tatamin ulkopuolelta
  • 16:30-18:00 tauko
  • 18:00-19:30 Huipulle tähtäävän nuoren judokan urapolku

Ilmoittautuminen:
Jotta voimme tehdä materiaalit kaikille, on ennakkoilmoittautuminen pakollinen. Sen voi helposti tehdä sähköisellä lomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://www.es-judo.net/tt_koulutus_helmi_2012.html Ilmoittaudu viimeistään torstaina 9.2.2012 !!!

Hinta:
TehoTiimi jäsenmaksunsa maksaneiden vanhemmille koulutus on ilmainen. Muilta koulutusmaksu on 90 € joka maksetaan ennen koulutusta Suomen Judoliiton etelä-Suomen alueen tilille Sampo 800018-818917 (kuitti mukaan koulutukseen)

TERVETULOA KOULUTUKSEEN !P.S. TOIVOMUKSEMME ON, että ainakin kaikki Te vanhemmat, joiden junnu käy viikkotreeneissä maanantaisin, VARAATTE 12.2.2012 päivämäärän ja tulette viettämään laatuaikaa samalla kun tuotte junnunne TehoTiimi leiripäivälle. Toiveen esittivät TehoTiimivalmentajat Erkki Jokikokko ja Esa-Korkia-aho

Ladattavat tiedostot: