Kokoustiedote 3-2019

Judoliiton hallitus piti kokouksensa kevätkokouksen yhteydessä lauantaina 6.4.2019 Helsingissä Sporttitalossa.

Hallitus kävi kokouksessa läpi toiminnan mittarit, jotka esiteltiin kevätkokouksessa. Esitys mittareista on liitetty kevät kokouksen materiaaleihin, joihin pääset klikkaamalla tästä.

Hallitus päätti myöntää kilpailu- ja sääntövaliokunnan esityksestä vuoden 2020 liiton myöntämien kilpailujen järjestelyoikeudet seuraavasti:

Finnish Open, Tampere

SM, Orimattila

Nuorten SM, Nummela

Samurai Cup 1, Tampere

Samurai Cup 2, Turku

Samurai Cup 3, Rovaniemi

Finnish Open ja SM kilpailuihin oli useampia hakijoita. Valiokunta päätti ottaa esityksessään huomioon ensimmäisenä hakeneen seuran edellisvuosina järjestämät kilpailut. Tarkoituksena kierrättää kilpailuita niiden järjestäjien kesken, joilla on aito kyky ja mahdollisuus toteuttaa hyvä kisatapahtuma.

Hallitus oli aiemmin päättänyt, että Judoliiton toiminnan kehittämisessä otetaan käyttöön projektimalli. Hallitus hyväksyi kokouksessa projektiohjeistuksen, joka esiteltiin myös kevätkokouksessa jäsenistölle. Projektimallin käyttöönotosta tiedotetaan jäsenseuroja kevään aikana. Projektimallin ohjeistusdokutentti on liitetty kevätkokouksen materiaaleihin, joihin pääset klikkaamalla tästä.

Lisäksi hallitus myönsi ansiomerkkejä. Ansiomerkkipäätökset on annettu tiedoksi niitä hakeneille seuroille.

Kevätkokous

Kevätkokous hyväksyi toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille. Lisäksi kevät kokous kuuli esityksen mittareista ja projektimallista.

Tilinpäätös 2018 pähkinän kuoressa

• Talous vakaa koko vuoden.
  • Kokonaistuotot 1.022.555,09 euroa.
  • Kokonaiskulut 1.012.587,34 euroa
  • Tilikauden tulos +9.967,75 euroa.
  • Taseen oma pääoma tilikauden päättyessä +157.196,97 euroa.
  • Poikkeuksellista toimintavuodessa oli 30.725 euron lahjoitukset, jotka on kirjattu taseeseen.

Toimintakertomuksen esittelykalvosarja on tallennettu kevätkokouksen materiaaleihin, joihin pääset klikkaamalla tästä.