Kevätliittokokous siunasi strategian suuntaviivat

Edustettuina olleet seurat hyväksyivät tulevan strategian peruskivet sekä Patentti- ja rekisterihallituksen vaatimat tarkennukset Judoliiton sääntöihin.

Suomen Judoliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidettiin SM-kisojen yhteydessä Lappeenrannassa 30.3. 2012.

Kokous hyväksyi vuoden 2011 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille.

Kevätliittokokous kuuli strategiatyön suuntaviivojen esittelyn ja valtuutti hallituksen jatkamaan valmistelua sen mukaiseti: Visiona olympiakulta ja strategian perukivinä seuratoiminnan, valmennusjärjestelmän ja kommunikaation kehittäminen. Kokousedustajat evästivät strategiaryhmää pitämään esillä ja mielessä, että korkealle asetettu tähtäin ohjaa parantamaan toiminnan laatua kaikilla judon osa-alueilla.

Kokous hyväksyi Judoliiton sääntöihin Patentti- ja rekisterihallituksen esittämät sanamuotojen muutokset, joiden jälkeen säännöt ovat lakien mukaiset.

Kevätliittokokouksessa oli edustettuna 13 seuraa.