Kamppailija Ei Kiusaa -ohjaajaopas julkaistu

Kamppailija ei kiusaa-opas ohjaajille julkaistaan Helmikuun aikana. Seurat voivat nyt kutsua KEK- hankkeen projektityöntekijän kylään! Ideana on että Tuomas Vaskisalmi tulee vetämään oppaassa olevia leikkejä ja käytännön työkaluja lapsille, ja lopusta on varattu hieman aikaa ohjaajien kanssa keskusteluun ja oppaan sisällön läpikäymiseen.

Vierailun aikana voimme puhua yhdessä kiusaamisesta ja ohjaajat osallistuvat leikkien ja harjoitusten vetämiseen. Aikaa yhdelle kyläilylle on aina varattu pari tuntia ja toivottavaa olisi että lähialueen seurat voisivat sopia keskenään harjoituspaikan ja ajan. Tällöin tavoitamme samalla kertaa enemmän ihmisiä! Näissä seurakyläilyissä jaamme uutta opasta maksutta seuroihin! Kyläilyt tapahtuvat arki-iltaisin 16-21.

Vierailun teemat

-          keskusteleminen kiusaamisesta lasten kanssa
-          KEK-leikit
-          puhepiiri
-          keskustelua ohjaajien kanssa ja opastusta pelisääntöjen luomiseen vertaissovittelumallin mukaisesti.

Seuran tehtävät vierailun järjestämisessä:

1. Sopikaa aika ja paikka muiden lähialueen seurojen kanssa, ja varatkaa pari tuntia arki-illasta kamppailija ei kiusaa vierailuun.

2. Ottakaa yhteyttä Tuomas Vaskisalmeen ja sopikaa hänen kanssaan vierailusta. S-posti: tuomas.vaskisalmi@kamppailijaeikiusaa.fi

3. Kutsukaa lapset ja nuoret harjoittelemaan yhdessä vierailuun! Tavoitteena on että ohjaajat oppivat samalla uusia leikkejä ja harjoitteita joten ottakaa kaikki junioriohjaajanne mukaan avustamaan ja ohjaamaan!

Vietetään yhdessä mukava ilta ja opitaan toisiltamme.

Klikkaa Judoliiton Kamppailija Ei Kiusaa seurasivulle tästä.

Tuomas Vaskisalmi

Ladattavat tiedostot: