Kaikki seurat huomio: Ilmoita seurasi Harrastushakuun!

Ilmoita seurasi Harrastushakuun

Suomen Judoliitto on uudistamassa syksyllä 2013 internet-sivujaan ja samassa yhteydessä uusilla nettisivuilla otetaan käyttöön seurahaku judoseurojen yhteystietojen etsimiseen entisen alue- ja seuralistauksen sijaan. Palveluna käytetään Harrastushaku-palvelua, joka on ilmainen valtakunnallinen seuran toiminnan markkinointipalvelu netissä. Palvelu tarjoaa seuroille loistavan paikan esitellä omaa toimintaansa sekä löytää uusia kiinnostuneita henkilöitä mukaan. Harrastushaussa seuran yhteyshenkilö täyttää tiedot seuran eri ryhmistä yhdessä paikassa, jonka kautta tieto voidaan esittää yhdistystieto.fi -sivuston lisäksi Judoliiton nettisivuilla. Harrastushaku-palvelu on ilmainen.

Palvelun käyttäminen
1.     Rekisteröidy palvelun käyttäjäksi osoitteessa www.yhdistystieto.fi

2.     Luo oma tili (huom. sähköpostiosoite pitää olla sama kuin Facebook- /Google -palveluissa, jos aiot kirjautua niiden kautta.).

3.     Kirjaudu sisään esimerkiksi Facebook – tai  Google –tilin kautta. Voit myös luoda seurallesi omat tunnukset palveluun, valitse silloin Yhdistys ID –vaihtoehto.

4.     Etsi haulla oman seurasi tiedot palvelusta (palvelussa valmiiksi tietoja tuotuna yhdistysrekisteristä). Jos et löydä, luo uusi ryhmä.

5.     Syötä seurasi yhteystiedot, kokoontumispaikat ja eri toiminnot palveluun, joita haluat markkinoida.

6.     Valitse vielä Hallitse kanavia –osiosta Judoliiton kanava nimeltään Judoseurat, jos haluat, että tietosi näkyvät myös Judoliiton sivuilla. (Judoliiton nettisivuilla palvelu ei vielä ole käytössä, vaan otetaan käyttöön syksyn aikana tehtävän sivustouudistuksen yhteydessä)

Tuki ja kehitystyö
Harrastushaku -palvelu on Yhdistystieto.fi-sivustolla toimiva seurojen toimintaa esittelevä ohjelma. Sivuston ja ohjelman kehittämisestä sekä ylläpidosta vastaa Optinet Oy. Jos palvelun käyttämisessä ilmenee ongelmia tai haluat kehittää ohjelman toimivuutta, palautetta voi lähettää osoitteeseen asiakaspalvelu@yhdistystieto.fi. Sivustolle rekisteröitymisen jälkeen saat käyttöösi myös sivuston ”kysy ja vastaa” palstan jossa voi kysyä yhdistystoimintaan liittyviä kysymyksiä.