Junnu-Cup IV valkoiset ja keltaiset vyöt 18.11.2012 Kirkkonummi

Valko- ja keltavöisten Junnu-Cup IV Kirkkonummella 18.11.2012

Taas olisi aika tulla hakemaan kisakokemusta aloitteleville valko- ja keltavöisille kisaajille. Kisat pidetään rentoon tuttuun tyyliin Kirkkonummella, noin 35 km Helsingissä.Tervetuloa!

Ilmoittaudu osoitteessa  www.judoshiai.fi josta löytyy myös ilmoittautuneet.

Kilpailutiedot:

AIKA: SUNNUNTAI 18. MARRASKUUTA 2012

PAIKKA: Kirkkonummen väestönsuojan monitoimihalli, Kirkkotallintie, Kirkkonummi

JÄRJESTÄJÄ: Kirkkonummen Judoseura ry. -  http://kirju.net

OSALLISTUMISOIKEUS:

· C-JUNIORIT (synt. 1998-1999)

· D-JUNIORIT (synt. 2000 - 2001)

· E-JUNIORIT (synt. 2002 tai myöhemmin)

· 5. tai 6. kyu (keltainen tai valkoinen vyö)

· Vähän kilpailleet eli korkeintaan 5 otteluvoittoa (muissa kuin Junnu-Cup kilpailuissa).Keltavöisten passi tarkistetaan punnituksen yhteydessä.

AIKATAULU:

E: punnitus klo 9.00 - 10.00, ottelut alkavat noin klo 10.30.

D ja C: punnitus klo 12.30-13.00, ottelut alkavat noin klo 13.30 kun tatameita vapautuu.

PAINOLUOKAT: Mahdollisimman tasainen sarjajako sekä tytöille että pojille.

OTTELUAIKA: Kaikilla 2 minuuttia

OTTELUJÄRJESTELMÄ: Ranskalainen (tai pooli)

VAKUUTUS:

Jokaisella kilpailijalla on oltava seurajäsenyyden ja vakuutuksen todistava Judo Free Card. Mikäli Free Card ei ole vielä tullut postissa on esitettävä seuran jäsenrekisterinpitäjältä saatava Sportti-ID tunnus sekä todiste seuran jäsenyydestä (esim. jäsenmaksukuitti).

SÄÄNNÖT:

Lasten ja nuorten kilpailujen erityissäännöt.

KILPAILUMAKSU: 12 € / kilpailija

Ensisijainen maksutapa tilisiirto 15.11.2011 mennessä tilille: Nordea-Kirkkonummi, 225518-7011. Maksun suorittamisesta ilmoitettava ilmoittautumisen yhteydessä - seuroilla oltava viestissä liitteenä myös nimilista maksujen myöhempää erittelyä varten. (Kuitit on esitettävä punnituksen yhteydessä.)

Osallistumismaksun maksaminen on mahdollista myös kisapaikalla. (Huom !!! tasaraha)

(Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alue laskuttaa lisäksi jälkikäteen jokaisesta osallistujasta 6 euroa osallistujan seuralta. Näin katetaan alueen maksamat palkinto-, tila-, ensiapu- tms. kulut)

ILMOITTAUTUMISET:

15.11.2012 mennessä  www.judoshiai.fi

ILMOITETTAVA: Nimi, seura, vyöarvo, sukupuoli, syntymävuosi ja paino ("kilon/parin tarkkuudella") sekä tieto osallistumismaksun maksamisesta.

Tiedustelut: Hannu Ruuth 040-528 6380, haruut@netti.fi tai Marko Laaksonen 040 568 4986 marko.laaksonen@nettiviesti.fi

Ajo-ohje: (Helsinki-Kirkkonummi noin 35 km)

Helsingistä Länsiväylälle (tie 51) ja kohti Hankoa. Kirkkonummen liittymästä ramppia ylös ja käännös oikealle ja edelleen kohti keskustaa (pohjoiseen). Ajetaan muutama sata metriä liikenneympyrään ja edelleen liikennevaloihin, josta käännytään vasemmalle ja edelleen Porkkalan lukiolle, jonka oikealla puolella sijaitsee kyseinen väestösuoja. Huom! Parkkipaikkoja on rajoitetusti kisapaikan välittömässä läheisyydessä, mutta parin sadan metrin säteellä parkkipaikkoja löytyy kyllä runsaasti. Junnu-Cup-kisapaikalle on omat opastekyltit Kirkkonummella.

Katso ajo-ohje oheisesta liitteestä sivun alareunassa.

Ladattavat tiedostot: