Judoseuroja tuetaan syksyn jäsenhankinnassa mittavalla mainoskampanjalla

Judoseuroja tuetaan syksyn jäsenhankinnassa mittavalla mainoskampanjalla, joka alkaa 2.8.2021 ja kestää koko elokuun ajan. Samana päivänä julkistetaan myös judo.fi -verkkosivusto. Nykyinen sivusto poistuu käytöstä vuoden vaihtuessa. Kaikki materiaali on seurojen käytettävissä julkaisupäivänä 2.8.2021 alkaen.

Olethan varautunut jäsenhankintaan ja tulevaan kampanjaan?

Mainoskampanjan avainteema on ALOITA JUDO - LÖYDÄ SEURASI. Kampanja toteutetaan kokonaan digitaalisesti; googlen mainostila, teeman mukaiset nettiTV-lähetykset, joissa mainostilaa ohjelma-aikaan, FB ja IG-kuvat. Nämä mainokset hankkii ja maksaa Judoliitto. Ota kaikki hyöty irti ja jaa 2.8. julkaistavia aineistoja: videoita, kuvia, tekstejä seurasi some-kanavissa. Kaikki laadittu aineisto on maksutta judoseurojen käytettävissä.

Aineisto löyty Goolge Drive -kansiosta täältä. Mukana on julistepohjia ja kurssimaterieelia muokattavaksi. Aineisto tulee kansioon lisää sitä mukaan, kun päästään kuvaamaan tatamille.

Lue oheinen pdf ja nämä ohjeet:

1. Toimita seurasi logo: taina.saha@gmail.com, mikäli et ole vielä sellaista Tainalle toimittanut. Muuten logo ei päädy uusille verkkosivuille.

2. Tarkista ovatko oheiset tiedot seurastasi oikein: https://www.judoliitto.fi/judo/etsi-lahin-harjoituspaikka/

3. Lähetä päivitetyt yhteystiedot Taina Sahalle, sillä näin tiedämme, että seuranne on mukana kampanjassa.

4. Päivitä seurasi verkkosivut ja poista sieltä vanha Judoliiton logo ja liittää oheinen JUDO.fi -logo sivustolle ja siitä linkki Judoliiton sivuille.

5. Varmista, että verkkosivuilta löytyy heti etusivulta tiedot, miten voi aloittaa judon, milloin ja keneen voi olla yhteydessä.

6. Hyödynnä 2.8. julkaistavia kampanjamateriaaleja: jaa somessa sekä esim. Youtube-videoita seuran sivuilla.

7. Hyödynnä valokuvia lehtijutuissa sekä kurssimaterialeja yms.

Onnistutaan yhdessä nostamaan judon tunnettuvuutta ja saamaan seurallesi uusia jäseniä!

Yhteistyöterveisin

Viestintä- ja markkinointivaliokunta