Super lauantai 2.11. Orimattilassa

Marraskuun 2. järjestetään Orimattilassa Judon Super lauantai. Liikkeellä ovat kaikki liiton harjoitusryhmät vastuuvalmentajineen lisättynä U13 - U15 ryhmillä. Mukana on myös Tuomarikomissio tuomarikoulutuksella ja käytännön harjoitteilla, sekä Valmentajakerho koulutuksineen, jotka on integroitu harjoitusryhmien harjoituksiin.

Tämän laatuisia ja laajuisia tapahtumia ei ole montaa Suomessa järjestetty ja tämä on vasta alkua päävalmentaja Tayotin aloittamalle uudistukselle ja muutokselle harjoittelukulttuurissa, kuten hän sen lyhyesti ja ytimekkäästi kiteytti "WE HAVE TO TRAIN ALL TOGETHER".

Nyt meillä urheilijoilla, luottamushenkilöillä ja tukijoukoilla on mahdollisuus näyttää pää- ja vastuuvalmentajillemme, että mekin sitoudumme heidän kanssa tähän yhteiseen projektiin olemalla mukana tapahtumassa.

Tervetuloa sankoin joukoin Orimattilaan liiton yhteisleirille 1.-2.11.2013

Harjoitusmaksuun sisältyy lounas. Valmentajat ilman harjoitusmaksua. Akatemiaurheilijoille harjoitukset veloituksetta (lounas 7,50€) - akatemiavalmentajat ilmoittaa kootusti.

Huoltajille/henkilökohtaisille valmentajille lounas tilaus (7.50 €) 15.10 mennessä judo@orimattilanjudo.net

U15 ja U13 leirikutsu täällä.

U21 ja U18 leirikutsu täällä.