Lisäturvavakuutus äkillisiin tapaturmiin kaudella 2016-2017

Jokainen Judoliiton jäsenseuran jäsen on vakuutettu OP vakuutuksen (Pohjolan) Sporttiturva tapaturmavakuutuksella, kun jäsen on oman seuransa jäsenrekisterin hoitajan toimesta merkitty Sporttirekisteriin aktiiviseksi jäseneksi. Judoliiton lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen lisävakuutus liiton jäsenmaksun maksaneille jäsenille.

Kaudella 2016-2017 Sporttiturvan hoitokorvaus on 5 000€ ja omavastuu 100€ jokaista äkillistä tapahtumaa kohti.
Monelle judokalle on valitettavasti tuttua, ettei hankalamman vamman hoitamiseen 5 000€ riitä, näin ollen OP vakuutuksen  kanssa on neuvoteltu edullinen lisäturvavakuutus, joka nostaa hoitokorvausta 10 000€.lla. Eli yhteensä 15 000€:oon. Hoitokulut korvataan ensisijaisesti Sporttiturva jäsenvakuutuksesta 5 000€ asti ja sen jälkeen lisäturvavakuutuksesta.
Lisäturvavakuutus maksaa 2009 tai aikaisemmin syntyneille 40€ ja 2010 tai myöhemmin syntyneille 10€.

Tarkemmin Judoliiton vakuutuksista mm vakuutusten tuoteselosteet tästä linkistä

Judoliitto suosittelee lämpimästi lisäturvavakuutuksen hankkimista.

Lisäturvavakuutuksen voi ostaa suoraan netistä tästä linkistä.

OP:n lääkärikumppanit löydä sivulta vahinkoapu.op.fi. Lisätietoja sivulta op.fi ja palvelunuemrosta 03 03 03 03.

Judoliitto suosittelee tapaturmien hoitamista Pohjola Sairaalassa (ent Omasairaala) tästä linkistä heidän sivuilleen.