Judollisia joululahjoja

Oivallisia joululahjoja ja tukea suomalaisen judon hyväksi. Tarjolla on erilaisia mukavia vaihtoehtoja. Hanki lahjapakettiin Highway to London: Jaanan ja Valtterin vuosikalenteri 2012, tarinoita judon historiasta: Joustavan tien kulkijat - puoli vuosisataa suomalaista Judoa tai judon tekniikkajuliste, josta löydät kätevästi tekniikoita yhdellä silmäyksellä.

Jaanan ja Valtterin vuosikalenterin ostaja tukee parivaljakon matkaa Lontoon Olympialasiin sekä samalla osallistuu 5 euron tuella Suomen syöpäsairaiden lasten ja nuorten yhdistyksen työhön. Tilaa kalenteri Budosportista. Myymälän valikoimasta löydät paljon muitakin mukavia lahjaidoita.

Tutki suomalaisen judon historiaa. Kääri pakettiin Judoliiton 50-vuotisjuhlan kunniaksi julkaistu vuonna 2008 Jouko Marttilan kirjoittama suomalaisen judotoiminnan historiaa käsittelevä kirja "Joustavan tien kulkijat - puoli vuosisataa suomalaista judoa". Tilaukset Judoliitosta.

Judotekniikoista on koottu juliste, jonka voit laittaa huoneesi seinälle tai judosalille. Tilaukset Judoliitosta.

Katso lisää hyviä vinkkejä myös Judon tuen sivuilta. Sieltä löydät manioita judoDVDitä sekä Timo ja Kyösti Korpiolan judon peruskirjan: judo, tie mustaan vyöhön.

Tutki myös oma seurasi tarjontaa. Useilla seuroilla on mainiota tuotetarjontaa.

Hyvää joulua!