Judoliiton uusi kilpailujen ilmoittautumisjärjestelmä ja tulospalvelu otettu käyttöön

Judoliiton uusi kilpailujen ilmoittautumisjärjestelmä ja tulospalvelu on otettu käyttöön. Kevään pääkilpailuista Samurai Cup 2, miesten ja naisten SM-kilpailut ja sovelletun judon SM-kilpailut käyttävät jo uutta järjestelmää. Lisää kevään kisoja tulee uuteen järjestelmään sitä mukaan, kun kisajärjestäjät toimittavat kisakutsunsa liittoon ja ilmoittavat halukkuutensa järjestelmän käyttöön. Uusi järjestelmä on täydessä käytössä viimeistään ensi syksyn kaikissa kotimaisissa kisoissa.

Uusi kisojen ilmoittautumisjärjestelmä on kilpailun järjestäjälle maksuton. Järjestelmän käyttö sisältyy kisojen kalenterimaksuun.

Ilmoittautumissivusto tuottaa ilmoittautuneista datan Judoshiai –kilpailuohjelmiston vaatimaan muotoon, joten kisajärjestäjät voivat hyvillä mielin jatkaa kisojensa järjestämistä Hannu Jokisen kehittämällä avoimen lähdekoodin Judoshiai –ohjelmistolla.

Uusi sivusto toimii myös kilpailujen tulospalvelusivuna joko online tai kisojen jälkeen riippuen kisajärjestäjän käytettävissä olevista yhteyksistä.

Kilpailun järjestäjät voivat edelleen tilata apuvoimia kisojen järjestämiseen Tero Partaselta, joka toimittaa ammattitaitonsa lisäksi kisapaikalle tarvittavan laitteiston. Tero Partasen yhteystiedot: puhelin 0445958658 ja sähköposti tero.partanen@phnet.fi

Judoshiai –kilpailuohjelmiston voi edelleen ladata ilmaiseksi turvallisesti täältä. Ohjelmistolataus sisältää myös Judoshiain manuaalin.

Judoliiton uusi ilmoittautumissivusto löytyy täältä.

Uudella sivulla on tarjolla tapahtuma nimeltään "Testikisa / tällä voit kokeilla ilmoittautumista", jolla voit testata kisoihin ilmottautumista. Testikisa poistetaan myöhemmin sivuilta.