Judoliiton REINO Reinokaupassa

Tahdotko tehdä samanlaista jalanjälkeä kuin judon oma Reino? Reino ”Fagu” Fagerlund sijoittui 7. olympialaisissa 1980, hän on toiminut päävalmentajana sekä kehittänyt monia asioita suomalaisessa judokulttuurissa. Judoliiton julistaman Judoreino-kengän suunnittelukilpailun voitti Janna Saren. Esimmäiset Judoliiton Judoreinot on valmistuneet.

Markus Pekkola, nuorten Olympiavalmentaja hyppäsi Judoreinoihin. Markus astelee "Fagun" jalanjäljissä Judoreinoissa valmentajan kunniakkaalle uralle aloittaessaan kansainväliset judovalmentajan opinnot Iso-Britannian Cambridgen yliopistossa huhtikuussa.

Sinäkin voit nyt tilata tilata omat Judoreinot.

Reino ja Aino Fagerlund toimivat mielellään Reino&Aino kotikenkä Oy:n valmistaman Judoreinon malleina. Fagerlundin perheestä löytyy judokansaa enemmänkin. Reinon ja Ainon lisäksi heidän poikansa Seppo ja Pekka ovat tallanneet tatameja ja muksuissa pyörii tätä nykyä myös Pekan poika Aapo.

Tilaa omat Judoreinosi Reinokaupasta, jonne pääset tästä.

Pidä jalat lämpiminä ennen ottelua, talsi puhtain varpain tatamille tai fiilistele kotona Suomen Judoliiton tyylikkäissä Reinoissa!

Judo-Reino

koot 34-46

hinta: 49eur

toimitusaika n.3 viikkoa

Mikäli olet kiinnostunut tilaamaan kokoa, jota ei listalla ole, ole yhteydessä Judoliittoon: toimisto@judoliitto.fi

Vie viestiä eteenpäin omassa seurassasi. Talistaan kaikki tatamille Judo-Reinoissa!